• Even terugkomend op het glaasje draaiden topic hier de gevaren en een waargebeurd verhaal :

    de gevaren : de geesten kunnen bezit van je nemen en je tot krankzinnige dingen te dwingen of zelf dat je het niet kan herinnereren. De ergste is dat ze bezit van je nemen en dan jou zelfmoord te laten plegen. personen die dit meehebben gemaakt en niet in het zelfmoord gedeelte zaten maar wel gek/bang werden van de kwaden geesten zijn hulp gaan zoeken maar zullen altijd nog herinnerd worden ana het glaasje draaiden.

    een waargebeurd verhaal : een groep jongeren kwam op het idee glaasje te gaan draaiden. een van de meisjes wilde het niet maar is er toch bij gaan zitten omdat ze zich anders buitengesloten zal voelen. na een tijdje te hebben te hebben gekeken en het glas begon te bewegen is ze weggegaan omdat ze het veelste eng vond. Wat er verder is gebeurt was vreselijk het glasbewoog een lange tijd niet meer een meisje in de groep werd en kwaad om en begon te schelden tegen het glas en er kwam er barst in het glas. kwaad liep het meisje weg en een paar dagen later in de krant stond er dit :

    meisje overleden door een balk op haar hoofd.

    :S freaky


    when words fail, music speaks.

    :O


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ohhell. >.< Misselijkmakend gewoond dat mensen voor de gein glaasje draaien ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    woooOw engg,,,

    Hmm sorry i don't believe in something like this.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm sorry i don't believe in something like this.


    Dan ga je het lekker uitproberen en zie je vanzelf wel >.<'

    Oké dat meende ik niet ^^ denk ik.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    :O
    Glaasje draaien is zoo verfuckt gevaarlijk.
    Een meisje bij mij uit het dorp heeft het gedaan,, in zo'n leegstaand spookachtig huis dat door de politie wordt bewaakt, omdat er vreemde dingen schijnen te gebeuren.

    EnEn.. Dat meisje heeft bij mij op school gezeten.
    EnEn... Toen... Is er iets gebeurd.. wweet niet precies wat..

    Maar het feit is: Ze leeft niet meer.

    Glaasje draaien is gewoon: DEADLY DANGEROUS


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    zie je nog een verhaal wat waar is gebeurd ^^

    ik vind het nu wel eng genoeg,,, ieeehhh

    Brrrrrrrrrrrrr. ;') Ahh, gewoon niet aan beginnen dat gebeurt er niks.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja en ook niet als je vrienden zeggen komop wees geen watje. dan maar een watje wezen want jij hebt dan geen probleem ;)!

    eng!
    kga het noooit probere!
    die mense die dat doen zyn ziek! en willen dood! srry ze.
    x

    Ja en ook niet als je vrienden zeggen komop wees geen watje. dan maar een watje wezen want jij hebt dan geen probleem ;)!


    Ik vind je juist stoer als je zegt; NEE! Jesus je bent écht geen mietje als je niet wilt, come one!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Precies.
    Mimi heeft Gesproken:)
    En ze heeft verdomd gelijk ook:D


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ^^ ik HEB het gedaan net.. mr nix engs gebeurd << best wel bijzonder mr goed.. x3

    alleen beetje fcked up door laatste geest die eng was.. :X

    mr het kan idd gevaarlyk sijn en drom salk het nooit meer doen /(A)


    We can only learn to love by loving.