• Owkey dit is best wel nutteloos, maar..
    ik heb hulp nodig. Met mijn haar. Ik heb nu halflang zwart of donkerbruin, wat jij wilt. Maar ik wil een kleur erin. Ik dacht eerst de bovenste laag helemaal platinablond. MAar ik weet niet. Hebben jullie misschien een idee?
    xX


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik zelf laat het onder zwart verven en boven lichtblond,misschien iets voor jou?


    Lalalalalalalala.

    Ik zelf laat het onder zwart verven en boven lichtblond,misschien iets voor jou?

    Daaar had ik dus ook aangedacht.

    Nee niet zo erg blad doen als je net zwart hebt gehad... Doe het donkerbruin ofzo. Niet tegen zwart aan, maar dat je nogwel bruin ziet.
    Of lichtbruin/blond, en dan de binnen kant donkerder, en dan in laagjes, zo dat je die donkere laag er onder uit ziet. Snapje?xD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Trouwens ik vind zwart met een blauwe/roze/groene pluk ook hip.Of roze met blond of zwart met blond en bruin^^


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Daaar had ik dus ook aangedacht.



    Ja laat ik ook doen,maar wel zodat je die zwarte laag ook ziet zeg maar^^


    Lalalalalalalala.

    Ik doe zelf zwart een rood. Maar zwart en blauw staat ook leuk.. Ö


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je het van zwart naar blond wilt doen, gebruik ontkleurder!
    Heb ik nou vandaag niet gedaan, nu is mijn kruin lekker orangje -.-'

    *komt nooit meer op straat*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee niet zo erg blad doen als je net zwart hebt gehad... Doe het donkerbruin ofzo. Niet tegen zwart aan, maar dat je nogwel bruin ziet.
    Of lichtbruin/blond, en dan de binnen kant donkerder, en dan in laagjes, zo dat je die donkere laag er onder uit ziet. Snapje?xD

    Mijn haar is ook donkerbruin, heel donkerbruin. MAar de meeste zeggen of denken dat het zwart is. MAar het is wel een leuk idee. MEt van dat donkere binnenkant. Alleen zou mijn ma niet zo blij mee zijn. Ik heb net mijn haaar geknipt:$

    Als je het van zwart naar blond wilt doen, gebruik ontkleurder!
    Heb ik nou vandaag niet gedaan, nu is mijn kruin lekker orangje -.-'

    *komt nooit meer op straat*


    Ja, je moet ontkleuren ;') Ik heb het een halfjaar helemaal zwart gehad en toen werd het roze toen ik het ging ontkleuren >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je het van zwart naar blond wilt doen, gebruik ontkleurder!
    Heb ik nou vandaag niet gedaan, nu is mijn kruin lekker orangje -.-'

    *komt nooit meer op straat*

    Mijn broer loopt nu ook met een oranje kop rond. Hij wou zijn haar ook weer blond maken alleen zat niet lang genoeg met van dat spul op zijn kop, en nu draagt hij alleen maar petjes.
    Ik zou het zelf ook verschrikkelijk vinden als mijn haar verkeerde kleur krijgt.

    (...)
    Mijn broer loopt nu ook met een oranje kop rond. Hij wou zijn haar ook weer blond maken alleen zat niet lang genoeg met van dat spul op zijn kop, en nu draagt hij alleen maar petjes.
    Ik zou het zelf ook verschrikkelijk vinden als mijn haar verkeerde kleur krijgt.


    Bij mij alleen dat begin bij je hoofdhuid godzijdank :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Bij mij alleen dat begin bij je hoofdhuid godzijdank :')

    Bij hem is zijn har het dischts bij zijn hoofdhuid zeg maar, spierwit. Hij hd toen al een uitgroei dus zijn eigen haarkleur is nu gebleekt. En waar dan nog zwart zat is oranje.

    Misschien is het handiger als je een link van het plaatje erbij doet.