• okee,... mijn eerste topic, maar dat boeit niet,...
    Ik zit echt al kei lang met kei veel problemen enzo
    Zal even uitleggen wat er allemaal is:

    -Begin van de eerste had ik een beste vriendin, we waren echt kei blij dat we bij elkaar in de klas zaten, omdat we al 8 jaar beste vriendinnen waren,... Na een maand ofzo kwam ze erachter dat er iemand van haar peutertijd ook in de klas zat, ze ging steeds meer om met die huppel en liet mij zitten, ze gaf als reden dat ik te weinig praatte,... Ik probeerde dit uit te leggen, maar ze luisterde niet,... Ze heeft me toen ineens laten zitten voor die huppel,... Ik kon al niet met die huppel opschieten en dit maakte het alleen nog maar erger.
    -Even leek alles goed te gaan, maar niet voor lang, want een paar dagen voor mijn verjaardag overleed de moeder van mijn oma,... Het ging steeds slechter op school en ik had nogsteeds geen vrienden op school,...
    -Andere kinderen begonnen me ook te negeren in de klas, omdat ik mijn haren de hele tijd veranderde,... Na een tijdje boeide het me niet meer en begon ik hun net zo hard te negeren als ze me iets vroegen,... Ik vond dat ze ook maar eens moesten voelen hoe het voelt om genegeerd te worden.
    -Het leek weer een tijdje goed te gaan, maar ik had geen verjaardag enzo kunnen vieren,... Ik had ook nieuwe vriendinnen, maar die zaten niet in mijn klas,... Op een dag (vlak nadat de moeder van mijn oma was overleden) werd er gebeld om te zeggen dat mijn moeder haar tante was overleden,... nog meer verdriet dus,...
    -In de vakantie van vorig jaar was ik echt heel erg veranderd, maar ik werd gek genoeg niet meer gepest en genegeerd op school,... Het ging goed in de klas en ik had weer goede vrienden gemaakt,... Tot ongeveer een half jaar ging het goed,... Ik werd gewoon geaccepteerd in de klas, maar dat veranderde gelijk toen een kutjoch uit mijn klas zei dat ik beter zelfmoord kon plegen,... Ik voelde me steeds onzekerder en sloot mezelf af,... Ik kreeg ook nieuwe vriendin uit de eerste (ik zit nu in de tweede) en ging daar steeds vaker mee om,...
    -We werden steeds meer vriendinnen en zaten ook altijd bij elkaar in de pauze's,... In de kerstvakantie was ik fan van Tokio Hotel geworden en had dat toen dus ook gezegd tegen een van mijn vriendinnen, zij werd gelijk ook fan van ze en we gingen samen naar het concert van 4 Maart,...
    -Ik begin toen van die zwarte, wijde broeken te dragen en die vriendin moest en zou er ook een hebben,... mijn ma had er nog een te koop en zij kocht die toen,... Ze deed hem ook aan,... Even later begon ik heel vaak mijn haren te verven en ik vertelde hoe ik mijn haren wilde aan mijn vriendin,... de volgende dag krijg ik dus een SMS'je waar in staat dat ze bij de kapper zit,... Even later op school zie ik haar dus met PRECIES dat kapsel wat ik wilde,... Ik begon haar dus te negeren, want dit was echt gewoon de honderdste keer dat ze me na deed,... Ze wist zogenaamd niet wat ze fout had gedaan en maakte mij uit voor gek,... Nu word ze blijkbaar door heel haar klas genegeerd en daar ben ik dus de schuldige van,...
    -Even alles op een rijtje wat zij bij mij na heeft gedaan:
    -Mijn idolen;
    -Mijn kleding;
    -Mijn haar;
    -Mijn vrienden;
    -Ik zag een leuke jongen op school, is zij gelijk verliefd op hem;
    -Ik kocht posters van Tokio Hotel en zij had er een paar weken daarna ineens meer dan mij;
    -Ik werd scene, zij ook;
    -Verder weet ik het niet meer, maar het is nog echt wel heel veel meer,...

    -Daarbij had ik ook nog eens andere vriendinnen en die hebben mij en andere vrienden van mij zomaar laten stikken,... Ik hou het gewoon niet meer vol op mijn school en dat is ook te zien aan mijn cijfers,...
    -Thuis is alles ook gewoon klote,... Mijn broertje loopt de hele tijd te irriteren en als ik dan iets doe/zeg dan is het weer mijn schuld,... Ik krijg dan een grote bek van mijn ouders,... Alles wat ik doe is verkeerd,... Als ik dan heel toevallig jongens als vrienden heb, zegt mijn moeder gelijk dat, dat mijn vriendje is,... Ik heb echt (IK ZWEER HET) nog NOOIT een vriendje gehad,... Ik word gewoon gek van iedereen hier in huis,...
    -Ik ben al een keer weggelopen,... Toen ik thuis kwam waren mijn ouders echt fucking boos op mij,... Als alles zo doorgaat ben ik van plan om gewoon weer weg te lopen,...

    Okee,... dit klinkt denk ik echt vet zijkerig, maar ik moest dit gewoon kwijt,...
    dankjullie dat jullie dit hebben gelezen,...(flower)

    XX-Elisa


    Xx~They say this will be forever~xX

    Heftig, mss wel goed om alles een keer op te schrijven.

    O.O
    1 ding: je zeikt niet, dit is gewoon vet erg O.O
    2: je kan hiervoor naar AMW [ Algemeen maatscappelijk werk, heb ik btw. ook] gaan.
    3: Als je er neit over praat wordt het alleen maar erger.
    Zo, mijn 'Tips' [ Ze zijn zoo spectaculair ¬¬] heb je ontvangen.

    xx

    ps. Sterkte;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Elisaa Niet WegLopen van Huis.

    Als Elisa Dat Wel Doet,
    Dan In ieder geval Naar mij Toe komen.

    Niet dat je weet waar ik precies woon maar dat regel ik dan nog wel een keer.xD

    En Denise Moet Gewoon oprotten Met jOu naTeapen Ik haat na-apers.

    IkBenErAltijdVoorJe.

    X HouVanJou Esther <333

    neeee jiuist goed dat je het hebt vertel juuh ;o anders zit je r maar mee emn dat -isgeengoedgevoel- xD ;D Dat eerst met die vriendin heb ik ook zo meegemaakt ;O nu gebruikt ze me en roddelt achterme rug om over mij :(
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    neeee jiuist goed dat je het hebt vertel juuh ;o anders zit je r maar mee emn dat -isgeengoedgevoel- xD ;D Dat eerst met die vriendin heb ik ook zo meegemaakt ;O nu gebruikt ze me en roddelt achterme rug om over mij :(
    Xpatricia

    maar ik heb haar dit de waarheid vettelt en nu houd ze wel haar bek dicht over me (6) ;D


    don't Worry...Be gay.

    mwhaah okee,... ik heb echt zin om tegen die na-aper te zeggen dat ze als de tyfus uit mijn zicht moet blijven, want als ik haar nog een keer zie dan,.. doe ik haar echt wat:@:@(6)(6)


    Xx~They say this will be forever~xX

    zoo erg :o

    sterkte enzo :)
    x

    JaJ, daz wel erg :S
    Ik heb ook al zo sinds de allereerste kleuterklas iemand achter mij die mij me ALLES nadoe :@
    - Mijn stijl
    - Muziek!
    - Vrienden
    - Schrijfstijl
    - Typstijl
    - Tekeningen
    - Kleren + Schoenen
    - Make Up
    - Naam! [NeeNee, Die Heette Ook Al Sinds Haar Geboorte Julie :P]
    - Sinds ik een 2de gaatJe had, heeft zij zo een magneetJe gekocht! [NiOmAanTeZien-_-]

    Ma, bon, nen helen waslijst, maJah, ik ben té braafkes om is te zegge wak vn haar vind :S:D
    xx. Julie!


    007

    WHAT THE HELL, ECHT ENG DIT,
    ZOiets heb ik dus ook mee gemaakd :|
    En ikz it er nog steeds mee...
    Sterkte en succes...


    Sweet dreams will come true.

    WHAT THE HELL, ECHT ENG DIT,
    ZOiets heb ik dus ook mee gemaakd :|
    En ikz it er nog steeds mee...
    Sterkte en succes...

    Heb eigenlijk alleen het zelfde gemaakd met die wannabe, en andere dingne maar die heb jij volgens mij niet meegemaakd... Hoop ik voor je ;o


    Sweet dreams will come true.

    Oh.. Sterkte enzo en luchte het nie op? Zo effe alles neerschrijven doet soms goed :) ..

    x


    Tanya is de beste.

    WHAT THE HELL, ECHT ENG DIT,
    ZOiets heb ik dus ook mee gemaakd :|
    En ikz it er nog steeds mee...
    Sterkte en succes...


    JaJ, precies een stalkster ;):S


    007

    Ow lieve schat toch..
    Had me wat vertelt joh!
    Ja dit heb ik al op msn gezegd.
    Weet dat ik er altijd voor je ben he?
    En di denise moet gewoon niet dom doen!
    Ze is jou niet waard!
    En deze zomer kom je bij mij logeren en dan ben je ook ff van je thuis af.
    En we gaan samen naar de efteling.
    En het gaat allemaal weer goed komen oke?
    Nu dit heb ik je allemaal al verteld maar ja.
    Weet dat ik er altijd voor je ben.
    IkHouZoVeelVanJou(H)

    xx

    Kletsen meid! Je kan het goed (in iedergeval hier:P) en zo weten wij hoe jij je voeld en misschien kunnen we je helpen, goedzo!

    Niet weg lopen! HEeft een vriendin van mij ook gedaan, ze stond na 11 uur rond middernacht weer thuis en ze mocht 2 weken niet op de pc enz. enz.

    Praat met iemand hier die je vertrouwd, een leraar op school een oom een tante?

    Whaha ik zit hier allemaal tips te geven als een volwassenen maar het helpt echt!

    Xxx Hier op Quizlet ben en blijf je altijd welkom!

    Ach meid, het is echt kei erg voor je..
    'k zal je steunen en er ook altijd voor je zijn ;)
    A-L-T-I-J-D-!
    xXx
    <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.