• Gosh wat was dat een ramp, gister (2 juni) moesten alle 3 havo/vwo klassen de tafels en stoelen uit de gymzaal halen, want daar waren de examens geweest. Maar ik was dus zo handig geweest om die dag op mijn naaldhakken naar school te gaan, wist ik veel dat we tafels moesten sjouwen... Het leuke eraan was dat we na afloop een ijsje kregen (nep-cornetto) en daarna weg mochten, wat hadden wij een geluk toen joh :p We hadden iets van 10 tot 20 minuten eerder pauze, met heerlijk weer,

    Maarja, hebben jullie ook al eens tafels moeten sjouwen?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Nee, maar we hebben wel stoelen gejat van eerstejaars (tijdens LSD).


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat mag ik vandaag op mijn werk waarschijnlijk gaan doen (: Heb het ook al eerder met werk gedaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahaha, ik draag nooit hakken, dus ik hoef me daar ook geen zorgen over te maken. Best balen voor je, hoop dat je niet heel hard gevallen bent of zo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik vorrig jaar gedaan xD alleen we moesten van het zolder naar het gymzaal XD
    eerst naar gymzaal toe brengen.. tafels en stoelen 3 keer de trap af xd van zolder naar 1 verdieping en verdieping naar begane grond en die heeft 2 trappen xD..
    heel leuk vooral als je bijna de trap af donderd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neej.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gelukkig hoef ik niet met tafels te klieren zeg!
    En als het moet laat ik het andere altijd doen en doe ik net of ik het niet gehoord heb xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zo vaak '-,- laat die leerlingen het zelf doen hun toetsen en examens :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~