• Heey,
    Ik zit hier thuis en ik moet oppassen op mijn oppaskind. Hij is zo lief en schattig. Maar het was wel een heel karwij om hem naar bed te brengen, hij is namelijk bang voor mijn hond(die is een beetje druk en daar kan hij niet tegen). En ik moest ook noch zijn luier verschonen.Maar hij licht nu eindelijk in bed.
    Dit was het einde van mij niet zo’n heel interessant bericht.
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    En nu ga jij relaxen (cool)
    :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ahw lieff

    de meeste kleine kindertjes zijn super schattig x'D

    (A)

    oppassen is het chillste baantje ooit
    komop betaald internetten of tv kijken :X
    (das bij mij tenminste:P)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is zo schattig :P
    Ik heb zaterdag met mijn bf voor het eerst bij mensen opgepast, 1 jongetje van 3 en 1 meisje van 5. Het jochie lag gelukkig al op bed en dat meisje en wij hadden constant de slappe lach :'D Alleen toen zij naar bed moest werd hij wakker en wou 'ie zijn mama, dat was best zielig :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ThePhenom schreef:
    En nu ga jij relaxen (cool)
    :P
    yep:Y)@Immortal: niet als het hals over kop word besloten, en hij een beedje schaggerijnig is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    whaha =]

    ik pas niet op ; ik heb het niet zo op kinderen,naja vooral niet op kleine meisjes :$ ik kan er niks aan doen ben er iet zo goed mee


    We can only learn to love by loving.

    haha
    oppassen is dus echt wel mooi geld verdienen
    zolang de kinderen maar niet huilen/in hun luier piesen oid/gaan slaan
    haha

    :P


    Take a trip and fall into the glitter.

    Ik ken niemand met een kleinkind op wie ik kan oppassen. alhoewel, die nieuwe mensen hebben een kleinkind -gaat aanbellen- Nee kidding, komt beetje dom over.
    Naja, dit is het einde van mijn hele intresante reactie!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    eindelijk huilt hij niet meer, en volgens mij aleept hij zelfz
    :Y)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    bij mij willen ze ook nooit slapen. ;p


    AAP