• Wat begon als een rotdag is voor mij uiteindelijk toch nog super leuk geworden!

    Ik ben nu na 5 jaar weer een oude vriend uit de 1e klas tegengekomen, waarvan we op school eigenlijk dachten dat hij overleden was omdat hij ineens niet meer op kwam dagen en niemand ons ooit wat heeft verteld.

    Nu blijkt dat hij 3 jaar vast gezeten heeft voor mishandeling van iemand toen die zo'n beetje iedereen terroriseerde. (speciaal onderwijs heah, daar is dat dagelijkse kost, haha)

    Het leuke is echter dat hij onwijs opgeknapt is en nu een leuke, hardwerkende, eerlijke, rustige jongen geworden is!

    Heb een leuk gesprek gehad, alleen het enige echte nadeel van het gesprek, was dat ik hem moest vertellen dat de jongen die toen zijn beste vriend was al een paar jaar geleden overleden is in een auto-ongeluk. :(

    Dat wist hij niet omdat hij toen vastzat, en hij heeft nog jaren gezocht naar die jongen. :(

    Maar voor de rest was het super leuk en heb ik één van m'n beste maatjes terug! (Hij woont ook in de buurt sinds kort dus :D)

    ... I know, 't heeft geen maatschappelijk nut om dit te vertellen, maar ik moest 't gewoon kwijt! xD

    I'm so happy!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:28 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is echt ontzettend leuk! Wat een toeval dat je hem bent tegenkomen dan. It was meant to be. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nice leuk^^

    -alleen dat van speciaal onderwijs vond k wat minder cool,zit er zelf op en zoiets is egt niet dagelijks-

    maar anyway,nice nice nice^^


    If you believe in yourself anything is possible

    En ik voel nu opeens zo'n prettig gevoel vanbinnen :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    leintje schreef:
    nice leuk^^

    -alleen dat van speciaal onderwijs vond k wat minder cool,zit er zelf op en zoiets is egt niet dagelijks-

    maar anyway,nice nice nice^^


    Wel op de school waar ik zat. Ik zat op het Schreuder College, wat de laatste halte is voor je naar de gevangenis of een gesloten inrichting gaat.

    Bij ons op school was het 'normaal' als je 's ochtends binnen kwam en de politie op iemands rug zat om hem of haar mee te nemen.

    Maar goed, dat is verder niet belangrijk allemaal nu. xD

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:35 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    leintje schreef:
    nice leuk^^

    -alleen dat van speciaal onderwijs vond k wat minder cool,zit er zelf op en zoiets is egt niet dagelijks-

    maar anyway,nice nice nice^^

    Dat ligt er maar net aan wáár je het hebt. Je hebt niet één school in heel Nederland, hoor. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Acapella schreef:
    (...)

    Wel op de school waar ik zat. Ik zat op het Schreuder College, wat de laatste halte is voor je naar de gevangenis of een gesloten inrichting gaat.

    Bij ons op school was het 'normaal' als je 's ochtends binnen kwam en de politie op iemands rug zat om hem of haar mee te nemen.

    Maar goed, dat is verder niet belangrijk allemaal nu. xD


    lekker dan O_O

    das net zoiets als bij ons een 1 of andere school in assen dus...-snapt het ineens-

    sorry x(

    maar t blijft nice dat je die jongen weer tegen gekomen bent^^


    If you believe in yourself anything is possible

    Geeft niks, misschien had ik mezelf ook anders moeten verwoorden. ^^

    Thanks anyway. :)

    (Ik ben nu toch te happy om dingen raar of erg te vinden xD)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:41 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oeeh, leuk! Nu maar hopen dat het contact goed stand houd (:


    your eyes are like stars in the night.

    I hope so 2! We hebben in elk geval nummers uitgewisseld en morgen zie ik hem om hem te helpen met een design om iets op te pimpen. En dan zien wat de toekomst brengt! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    Dat is echt ontzettend leuk! Wat een toeval dat je hem bent tegenkomen dan. It was meant to be. ;D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is echt onwijs leuk! Ik ben blij voor die jongen dat het zo goed met hem is gegaan, en blij voor jou dat je hem na al die jaren terugvindt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 13:49 ]


    I Love You