• Hee
    Weten of gebruiken jullie een app waarmee je muziek kan luisteren zonder dat je wifi nodig hebt (bijv voor in de auto op vakantie)
    Bij het downloaden wel wifi natuurlijk maar het luisteren niet?

    In de app store.
    Itube heb ik al gedownload paar dagen terug maar ik kan ze niet zonder wifi luisteren (terwijl ik ze met wifi al een keer heb geluisterd waardoor het ook zonder zou moeten kunnen) staat bij de recensies van AppStore itube dat meerdere mensen daar last van hebben.

    Alvast bedankt (:

    Hahahahahaha. Gewoon muziek op je telefoon zetten? Weet je wel? Downloaden en op je SDCard zetten? Zoals men dat vroeger deed? :'D
    Mensen zijn echt teveel gewend aan streaming diensten, vreselijk.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 11:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    8tracks is leuk, maar werkt ook enkel met WiFi.
    Je gewone muziekbibliotheek?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon MP3 Downloader of YouTube Converter intikken in de Play Store. Meestal zijn de downloads die je krijgt niet helemaal correct (bijv. een foutje in de titel of er staat geen artiest bij), maar dat kun je veranderen met een app die MP3dit heet. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whuut....
    Maak gewoon een lijstje van muziek dat je graag hoort en download het gewoon in de afspeellijst op je telefoon. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Whuut....
    Maak gewoon een lijstje van muziek dat je graag hoort en download het gewoon in de afspeellijst op je telefoon. O.o

    Oh oké, ik dacht dat ze een gratis muziekdownloader wilde of zo. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    Whuut....
    Maak gewoon een lijstje van muziek dat je graag hoort en download het gewoon in de afspeellijst op je telefoon. O.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Het is mijn iPod touch, en ik moet het via de computer op mijn iPod zetten als ik t dan wil hebben en weet niet hoe dat moet :$ want dan moet ik het weer via computer downloaden..

    iCalum schreef:
    Het is mijn iPod touch, en ik moet het via de computer op mijn iPod zetten als ik t dan wil hebben en weet niet hoe dat moet :$ want dan moet ik het weer via computer downloaden..


    Dan download je het eerst op je pc. En dan stop je het snoertje van je iPod in je laptop (kan vast wel toch? Ik heb geen iPod dus weet niet hoe die precies werkt) en je sleept de muziek die je dan op je pc hebt staan naar het muziekmapje op je iPod. Zo doe ik het tenminste als ik muziek op mijn mobiel hebben wil. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh oké, ik dacht dat ze een gratis muziekdownloader wilde of zo. ;x


    Hahah mijn reactie was niet op jou bedoeld hoor. ;)
    En van wat ik begreep wil ze muziekluisteren zonder daar wifi voor nodig te hebben. Dan kun je de muziek het beste op je apparaat downloaden denk ik zo. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Via welke site (programma?) download jij de muziek dan?
    (:

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Dan download je het eerst op je pc. En dan stop je het snoertje van je iPod in je laptop (kan vast wel toch? Ik heb geen iPod dus weet niet hoe die precies werkt) en je sleept de muziek die je dan op je pc hebt staan naar het muziekmapje op je iPod. Zo doe ik het tenminste als ik muziek op mijn mobiel hebben wil. (:


    Precies dit :p
    Ik haal de liedjes dan altijd van Youtube Converter.
    Download ze.
    Ik sleep de liedjes naar het bestand ''Music'' in mijn telefoon.
    En tadaaa!
    Het staat dr op :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    iCalum schreef:
    Via welke site (programma?) download jij de muziek dan?
    (:


    Youtube Converter is een aanrader ;)
    Gewoon de link van het YouTube filmpje kopieren, en plakken.
    Dan klikken op; Video Converteren
    En dan zoekt die 'm vanzelf wel.
    En daarna downloaden als die de video te pakken heeft

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 12:13 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    iCalum schreef:
    Via welke site (programma?) download jij de muziek dan?
    (:


    Ik zelf gebruik youtube naar mp3 converter. Maar ik ben op mijn mobiel dus kan je zo snel geen link geven, helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier de link; Youtube Converter


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dankjulliewel ! Ik ga het proberen
    X