• Want, ik ben echt heeeeel erg braaf op school! Ghaha, nuja. Gewoon zoals de andere. En ik heb dit jaar nog geen enkele werkstudie gehad. Krijg ik er vandaag ineens 2. > < Omdat mijn agenda al 3x niet was getekend in het hele jaar, en ja. Ik was eigenlijk niet gegaan woensdag, maar wel een taak gaan halen zodat ik die thuis kon maken. En dat had Nick van mijn klas dus ook gedaan, en nu moet ik nog speciaal na de examens een uur terug komen en Nick moet dat dan niet. En mijn tweede werkstudie is omdat iemand van mijn klas me aan het masseren was terwijl we een film aan het zien waren. En dan vroeg hij zielig of ik hem wou masseren, wou ik dat doen, dus stond ik recht om achter hem te gaan zitten. Werd die leerkracht vet kwaad en geeft ze daarvoor een werkstudie. Hoe dom is dat niet?

    Bah, ik ga toch niet voor zo een domme reden.


    Some people make the world special just by being in it

    o.o
    Dat is echt zó dom. Pfft.
    Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent: dat zou ik ook zijn.

    lekker dan....


    If you believe in yourself anything is possible

    ik zou ook pissig zijn !


    Keep on smiling

    wtf,stomme school.
    maar miss zit yannick dan in die studie ;D ?
    hij heet toch zo he ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    wtf,stomme school.
    maar miss zit yannick dan in die studie ;D ?
    hij heet toch zo he ?

    Ghaha, Kaatje toch :'D Ik val al een jaar niet meer voor Yannick. Maar vast zitten er nog wel veel knappe gasten. Hm, mss ga ik toch nog wel :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Troost jezelf, jij moet maar 1 uur blijven. Ik moet dan 2 strafstudies komen doen ! :x


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ghaha, Kaatje toch :'D Ik val al een jaar niet meer voor Yannick. Maar vast zitten er nog wel veel knappe gasten. Hm, mss ga ik toch nog wel :'D x

    ja,de badassen zijn meestal lekkertjes ;p


    everybody needs a song.

    Imperfect schreef:
    Troost jezelf, jij moet maar 1 uur blijven. Ik moet dan 2 strafstudies komen doen ! :x

    2 uurtjes. Maar idd, dat van jou is erger :'D Maar ga er maar ééntje doen, en dat andere is vast na de examens, en ja. Ga dan gewoon niet. Ze kunnen je in de vakantie niet komen halen hé, voor een strafstudie :'D


    Some people make the world special just by being in it

    UNCOMMON schreef:
    o.o
    Dat is echt zó dom. Pfft.
    Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent: dat zou ik ook zijn.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    o.o
    Dat is echt zó dom. Pfft.
    Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent: dat zou ik ook zijn.