• Ja echt, serieus. Het was vandaag dus 29 graden bij ons, wat echt warm is en mijn zus had een rokje aan (met legging!) en een truitje dat soms omhoogkroop, zodat je een klein stukje schouder kon zien.
    Ja nou, dat is dus blijkbaar verboden. Wíj als leerlingen mogen geen tanktopjes, rokjes, shorts tot boven onze knie dragen als het zo warm is terwijl de leraren dat wél mogen. Wíj krijgen sancties als wij zoiets dragen en de leraren mogen dat allemaal. Er hangen zelfs papier op in school waar "Clothing guideline for students opstaat.
    Ze hadden 't er vanmorgen nog over op de radio dat alles voor iedereen geldt. Als wij geen rokjes tot boven de knieën mogen dragen, dan de leraren ook niet. Doen ze dus wel.
    Hoezo oneerlijk?

    Tja, dat komt op elke school wel voor denk ik..


    Some people make the world special just by being in it

    Oeh, das kut ö.
    Dat heb ik niet, want onze school is daarin wel heel erg vrij. Zo droeg vandaag bij ons iedereen een korte broek en rokje, en ikzelf droeg ook een korte broek met een tanktop. Als jullie het niet mogen, dan de leerkrachten ookniet. Eerlijk is eerlijk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wij hebben een uniform en je rok moet boven de knie komen. :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 18:48 ]


    Only losers can act the way you do

    Mijn God :/ Ze menen zich echt wat, eh :'D
    Zelfde als dat ik de sfeerkeeper met een mobiel zag rondlopen in de pauze en dat de mijne werd afgenomen :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Chistelijke school?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wij hebben een uniform en de rok komt tot op de knie of erboven. Sommigen dragen dat heel kort,anderen iets minder. Dat mag bij ons.

    Bij ons op school is dat ook.
    In het schoolregelement staat dat dat de leerkrachten zich ook aan die regels moeten houden, maar er zijn er genoeg die dat overtreden. Als wij er wat van zeggen dan negeren ze ons.
    Waarschijnlijk hebben wel meerdere scholen zoiets. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Semetal schreef:
    Mijn God :/ Ze menen zich echt wat, eh :'D
    Zelfde als dat ik de sfeerkeeper met een mobiel zag rondlopen in de pauze en dat de mijne werd afgenomen :/

    Ha ja, onze leraar LO toch ook een hele tijd. Zat 'ie op zijn gsm te kijken, heeft hij wel die van iemand van mijn klas afgepakt :/

    @ImNotOkay
    Ja, maar wat heeft dat er mee te maken? Bedoel; als wij ons "christelijk" moeten gedragen, dan moeten de leraren dat toch ook?

    Ik vind het sowieso dom dat ze regels voor kleding hebben (op onze school gelukkig niet), je mag toch dragen wat je wilt? ~_~
    En dat de leraren het wel mogen is nog dommer ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Scandal schreef:
    Bij ons op school is dat ook.
    In het schoolregelement staat dat dat de leerkrachten zich ook aan die regels moeten houden, maar er zijn er genoeg die dat overtreden. Als wij er wat van zeggen dan negeren ze ons.
    Waarschijnlijk hebben wel meerdere scholen zoiets. x]

    Ik haat dat echt hé. Ze denken allemaal precies dat ze beter zijn dan ons ><

    Ik liep in de 34 graden rond in een lange broek en t-shirt -wauw dat is warm-

    Maar ja idd oneerlijk
    GA PROTESTEREN 8D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ha ja, onze leraar LO toch ook een hele tijd. Zat 'ie op zijn gsm te kijken, heeft hij wel die van iemand van mijn klas afgepakt :/

    @ImNotOkay
    Ja, maar wat heeft dat er mee te maken? Bedoel; als wij ons "christelijk" moeten gedragen, dan moeten de leraren dat toch ook?

    Dat chirstelijk slaat op dat je je niet 'zondig' mag kleden. Dus geen rokjes boven de knie en geen schouders bloot/ bh's te voorschijn.
    Bij ons is dat denk ik ook de achterliggende regel, onze school is een christelijke school, vroeger zelfs van nonnetjes. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ha ja, onze leraar LO toch ook een hele tijd. Zat 'ie op zijn gsm te kijken, heeft hij wel die van iemand van mijn klas afgepakt :/

    @ImNotOkay
    Ja, maar wat heeft dat er mee te maken? Bedoel; als wij ons "christelijk" moeten gedragen, dan moeten de leraren dat toch ook?


    Da's wel waar, maar het kan ook dat leraren denken dat je je zo aan kleed om sletterig te zijn ofzo, er zijn scholen in nederland waar ze echt streng gelovig zijn


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alysse schreef:
    Tja, dat komt op elke school wel voor denk ik..


    nee hoor

    Want bij ons lopen ze er zelfs als hoertjes bij ;)
    En niemand die er wat van zegt


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is écht oneerlijk, ja ;o