• Om mijn economiedocent te ontslaan Ö
    Hij houdt van dat vak, hij kan goed uitleggen - al moet je wel moeite doen om op te blijven letten -, hij is hartstikke relaxed en heeft een grappig accent.
    Dat die stomme kutjes van Havo 4 eens stoppen met zeiken dat hij geen les kan geven. Het is hun eigen schuld dat ze onvoldoendes halen.

    En nu wordt er een handtekeningenactie gehouden, waar ik zeker aan ga deelnemen.
    Goltstein FTW ;D

    Hebben jullie al eens een poging gedaan om te voorkomen dat een docent ontslagen werd? Stiekem zijn me gewoon nurds
    (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee nog nooit.


    Scream for mercy!

    Ja, één keer.
    En jij bent gewoon een nurd (cat)

    Wij hebben 4 jaar er over gedaan om onze docente duits te laten ontslaan, die écht geen les kon geven. Iedereen haalde voldoendes, maar we leerden niks en wij hebben met 2 vwo klassen en 3 havo klassen 3 jaar moeten zeuren, voordat de school ons ein-de-lijk geloofde xo

    Maar ik heb het ooit eens gehad met mijn coördinator. Hij was zo goed en kende iedereen bij naam, maar was zogenaamd niet bevoegd. Hij mocht uiteindelijk nog niet blijven ¬.¬ Sindsdien hebben we alleen nog maar slechte coördinatoren gehad, elk jaar een nieuwe, de één nog slechter dan de ander >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Neej.
    Is dat die ene leraar die de vorige keer zei: "Laat economie, we gaan naar buiten" ofso iets ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jah op de basisschool,we wouden niet dat onze meester weg ging


    If you believe in yourself anything is possible

    Nee,nog nooit. Onze directrice is wel ontslagen al staat er de brief dat ze zelf ontslag heeft genomen. Niet dus. Maar tegengehouden nee,we wisten er niets van buiten die ene brief.

    OMG dat is mijn vader en ik wist dit nog niet :( ik ben nu aan het huilen! dit is zijn eerste baan op een middelbare school. En hij is zo aardig en als hij mij economie uitlegd snap ik het altijd wel! ze mogen hem niet ontslaan :( hij heeft nog niet verteld! (btw Cherryz is mijn zus)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Omg mensen dat is mijn vader!! serieus!!! dit is zijn eerste jaar op een middelbare omg en ik las deze topic net en omg het is mijn vader!! hij mag echt niet ontslagen worden, ik sta een dikke acht voor economie dankzij hem, misschien kan hij geen orde houden omdat hij te lief is maar als ik vragen heb helpt hij mij altijd Hij mag niet ontslagen worden I (H) my dad!!!