• Ik ben al mijn ideeën aan het uitwerken tot een nieuwe story, maar nu heb ik een beetje hulp nodig om verder te kunnen..
    Wat zouden jullie eerder lezen een 1D story of een 5SOS story? (:

    Alvast bedankt,

    xo sleepyluke


    I'm not lost, just undiscovered

    1D


    16 - 09 - '17

    kak, das een moeilijke, maar ik ben d laatste tijd meer into 5SOS, so yeah


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    5SOS, ben 1D zat aan :')


    To infinity and beyond •

    5SOS ofcourse!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    One Direction en dan alleen bromances! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    1d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Allebei niet :Y)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Trigga schreef:
    5SOS, ben 1D zat aan :')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Philocalist schreef:
    1D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eunomia schreef:
    Allebei niet :Y)


    This


    26 - 02 - '16

    None. Lol. Wees eens origineel :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    None. Lol. Wees eens origineel :'D

    Als zij daarover wil schrijven, dan doet ze dat toch gewoon? Snap niet wat daar mis mee is. x']

    OT; Ik zou over 5 Seconds Of Summer schrijven. Van One Direction zijn echt al heel veel verhalen en ik denk dat 5SOS meer publiek trekt. Succes met schrijven nog! :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Als zij daarover wil schrijven, dan doet ze dat toch gewoon? Snap niet wat daar mis mee is. x']

    OT; Ik zou over 5 Seconds Of Summer schrijven. Van One Direction zijn echt al heel veel verhalen en ik denk dat 5SOS meer publiek trekt. Succes met schrijven nog! :3

    Lol, ik zeg toch ook niet dat ze er niet over mag schrijven? Ze vroeg wat we eerder lazen, en ik gaf mijn mening. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Lol, ik zeg toch ook niet dat ze er niet over mag schrijven? Ze vroeg wat we eerder lazen, en ik gaf mijn mening. :W

    Misschien heb ik het verkeerd verwoord - maar volgens mij heeft ze niet veel aan zo'n reactie, dat is alsof ik vraag of ik het best rood of blauw draag en je zegt, geen van beide, is allebei even lelijk. Nou ja welke kleur moet ik dan aan gaan doen. :')

    Trouwens niet persoonlijk bedoeld of zo, want veel mensen vatten dat verkeerd op. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 0:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    1D of beide


    =