• Een vriendin van mij is dus echt zo'n verschrikkelijk droog mens en ze kende dus een jongen endie had op z'n hyves z'n telefoonnummer staan, dus wat doet ze, ze sms't hem dit : 'Hee, je moet je telefoonnummer niet op je hyves zetten krijg je stalkers van, zoals ik: ) ' en sindsdien heeft ze sjans met die jongen, echt toen ik het hoorde moest ik zo hard lachen. hebben jullie ooit ook zoiets gedaan?


    We can only learn to love by loving.

    Nee :3 daar ben ik te lui voor. Maar als een van mijn vriendinnen iemand meeneemt die ik amper ken ga ik altijd helemaal gestoord doen tegen die persoon. Dan ben ik helemaal melig enzo en dan denken ze dat ik gek ben :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    Nee :3 daar ben ik te lui voor. Maar als een van mijn vriendinnen iemand meeneemt die ik amper ken ga ik altijd helemaal gestoord doen tegen die persoon. Dan ben ik helemaal melig enzo en dan denken ze dat ik gek ben :3
    dat doe ik ook altijd en dan ben ik altijd 'die gekke vriendin.' dikke ere titel.


    We can only learn to love by loving.

    Sneakpeek schreef:
    (...)
    dat doe ik ook altijd en dan ben ik altijd 'die gekke vriendin.' dikke ere titel.

    Haha vanmiddag had Lysanne een vriend meegenomen. En toen gingen we naar de bas en ik stond daar serieus heel gek te doen en toen zo heel droog 'Had je hem niet beter kunnen waarschuwen dat ik gek ben vóórdat jullie kwamen?'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    Nee :3 daar ben ik te lui voor. Maar als een van mijn vriendinnen iemand meeneemt die ik amper ken ga ik altijd helemaal gestoord doen tegen die persoon. Dan ben ik helemaal melig enzo en dan denken ze dat ik gek ben :3


    Hetzelfde. :9~


    we've only said goodbye with words

    Haha nee, maar ik vind het wel grappig van je vriendin :')


    Happiness hit her like a train on a track

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:18 ]


    I Love You

    Nee, maar een jongen wou wel telkens mijn nummer omdat ie me leuk vond maar ik gaf hem niet omdat ik daar helemaal geen trek heb. Laat 'm opflikkeren, de gek. M'n msn kon ie krijgen. Vorige week heb ik hem gekregen, hij heeft me tot heden niet toegevoegd.
    Long live alcohol! En dat bedoel ik dus sarcastisch, voor degenen die dat nog niet doorhadden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope, nog nooit gedaan. Maar wel goeie actie van haar!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lololol. Ik zat in een pauze in de kantine de heletijd te zwaaien naar een jongen in een hogere klas, en hij keek me raar aan en zwaaide terug. Toen bleef ik zwaaien en toen dacht hij dat ik gek was. En om het erger te maken had het vriendje van me vriendin zijn nr gevraagd, voor mij, zonder dat ik dat wou --'. Ik verstoppen onder de tafel.

    Nee, ik word wel eens door bepaalde mensen gebeld maar dat neem ik nooit op xD


    Love sheds light one the darkest of times

    neee, is zonde voor mijn beltegoed, haha :$xd


    -

    alleen als k zin heb om gekke dingen te doen,en m'n bff schaamt zich dan dood


    If you believe in yourself anything is possible

    nooit gedaan, maar als k eenmaal aan t lachen ben dan word het alleen maar erger xD, geloof me je vind me huilend leuker xD

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 14:51 ]

    ik heb het nog nooit gedaan, maar ik vend het wel een geniale actie.xD


    Peunutbutter smells like peanuts.