• Afgelopen week was er de SPO op mijn school, soort show met allemaal mensen van school die gaan optreden en zo, en ik hielp daarbij mee. Ik moest de hele tijd bij de artiesten blijven zodat die stomme poeperds niet de hele tijd ervandoor gingen. Toen kwam er zo'n jongen binnen en ik moest echt even een paar keer kijken, want hij leek zo belachelijk veel op mijn crush. Ook de vriendin met wie ik daar was, vond hem er zoveel op lijken en zij heeft alleen maar een foto van hem gezien.
    En die jongen was ook nog eens precies zoals mijn crush. Hartstikke hyper en gestoord. Ik ben er trouwens ook nog eens achter gekomen dat ze elkaar helemaal niet kennen.
    Hoe kan dat?!
    Ze zijn echt dubbelgangers! Behalve dan dat mijn crush twee jaar ouder is.

    Hebben jullie ervaring met 'dubbelgangers'? 'Cause it kinda freaked me out.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)


    -

    Genius schreef:
    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)

    -plat-

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 13:41 ]


    -

    Haha ja heb ook al ervaring met dubbelgangers, dat is echt eng.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb ergens een keer gelezen dat iedereen een dubbelganger heeft...
    Nu je degene van je crush hebt gevonden: genieten(krul)


    Fat chance.

    Genius schreef:
    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)


    -neer-

    Maargoed. It's freaky, zelf heb ik het nog nooit meegemaakt. Al lijkt een vriend van mijn vader verdacht veel op Viktor Reinier.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik zag mijn beste vriendin eens in de supermarkt. allen was zij het niet . zelfde jas,broek,schoenen,haar gezicht behalve de neus die was wel anders


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een Chris Colfer - Kurt Hummel.
    Look a Like in mijn klas lijkt precies op hem, zelfde gezichtsuitdrukkingen.
    Als ie nou zo als hem kan zingen en ik het op youtube post dan loop ik binnrn :Y) Ghe ghe xD

    Genius schreef:
    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)


    maar misschien verschillen ze van karakter. XD

    Genius schreef:
    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik niet, maar toen mijn vader in Thailand was, zonder mij, zag hij een meisje lopen en hij dacht serieus dat ik het was :c


    You move me ......... Kurt

    ik ben een dubbelganger met mijn zus(krul)


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Nou als het met de 1 niet werkt heb je de ander nog (krul)


    _O_

    Verdacht (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    FlamesBegin schreef:
    ik ben een dubbelganger met mijn zus(krul)

    en zij mij(krul) iemand van tekenles zij dat ik op iemand leek van hockey . raarste is ik heb nog nooit op hockey gezeten o.o. ze vroeg ook of ik tweeling was. dat ben ik ook.en toen vroeg zij heet ze ellien (geen idee hoe je die naam speld) nou oke mijn zus heet eileen oO dus er zijn 2 tweelingen in de stad die op elkaar lijken oO


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er zit een jongen op mijn school die lijkt zoveel op Bryson van My Life As Liz. En op de plek waar wij altijd op wintersport gaan, woont een jongen, die is gewoon praktisch Taylor Lautner :3

    Ik zat laatst naast een vrouw in de bus die precies op mijn pas overleden oma leek. Heel raar om te zien.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.