• Ja, ja, ik meen het.

    Op 1 juli blijft de hele klas bij M slapen om het begin van de zomervakantie te vieren. Nu, door mij wilt L niet komen.
    Ik had zelf voorgesteld om een griezelverhaal te schrijven om het die avond voor te lezen en iedereen was daarover meteen enthousiast.
    Ze vroegen me om de eerste alinea op Facebook te zetten, wat ik ook gedaan had.
    Maar in die eerste alinea trekken F en Le de zwembroek af van L als grap (hij had er nog een onderbroek onder aan), wat hij dus niet zo leuk vond. Het ging hem niet over het feit dat ik dat geschreven had of zo, maar hij vond het niet leuk dat ik dat of Facebook gezet had. Hij vroeg me of ik dat er niet uit wil laten, wat ik ook gedaan heb.
    Maar natuurlijk was de rest van de klas daarom boos op L. En nu komt het zelfs zo ver dat L zojuist tegen me gezegd heeft dat hij de 1ste juli niet meer wilt komen.

    En dat is allemaal mijn fout.


    Sorry, maar ik wou hier even met hart luchten. De examens staan voor de deur en is een slecht idee om het tegen de mensen te zeggen die ik ken, want ik wil niet dat er nog meer mensen boos worden op L.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    nou, dat is echt niet jou schuld hoor (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 13:52 ]


    I Love You