• Diarrée plus overgevoelige darmen. Dat is: wil je iets eten, darmkrampen. Maar, als je iets gegeten hebt is het teringsnel weg en is je maag leeg -> je hebt honger. (Sorry voor het wansmakelijke onderwerp trouwens. Ik ben nog naar het "onderwerp" aan het leiden.)

    Nou wil ik dus héél graag iets eten, maar het moet licht en makkelijk verteerbaar zijn. Anders is het: ik ga dood van de krampen of ik sterf van de honger.
    Iemand tips?


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoghurt?


    •*• Lululu •*•

    Ga in ieder geval geen slagroomtaart of koude New York pizza eten. Ervaring. Geen pretje. ><
    Maar verder heb ik eigenlijk geen idee. Ik kan je alleen maar heel erg veel succes wensen, want diarree en gevoelige darmen kan verdomd veel pijn doen. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Beschuit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Iets met vlees of van dierlijke producten?
    Vlees/dierlijke producten is namelijk makkelijker en sneller verteerbaar dan fruit/groente


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    Iets met vlees of van dierlijke producten?
    Vlees/dierlijke producten is namelijk makkelijker en sneller verteerbaar dan fruit/groente

    Maar het ligt wel zwaar op de maag hoor (vlees iig wel).
    Maar ik zal wel eens kijken...


    Deep inside, I've never felt alive

    Rijstwafels misschien?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ken dat, ik had precies het zelfde een jaar geleden. Bij mij werkte droog eten zoals crackers en later pas drinken.


    Shoganai i ne~

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Maar het ligt wel zwaar op de maag hoor (vlees iig wel).
    Maar ik zal wel eens kijken...

    Ja, dat is waar c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    kip is een van de lichtste dingen, of anders beschuit, een yoghurtje en smeerkaas

    Crackers, rijstwafels, beschuit, misschien een soepje of inderdaad yoghurt.


    Physics is awesome

    Best beschuit. :')
    Beterschap!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brintaaaaaaaaa


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Geprakte banaan misschien? hahah dat blijft lekker!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Je kan haast een week zonder eten hoor:Y)
    Je moet alleen zien dat je voldoende drinkt, anders droog je uit.
    Misschien moet je iets tegen de diarree nemen?
    Ik kan zo snel niets bedenken dat zou helpen eigenlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eet geen Chinees. Haha, ervaring.
    Ik eet altijd beschuit, crakers of van die brackers-achtige dingen, maar ik moet zeggen dat het per persoon ook heel verschillend ligt. Mijn moeder eet altijd kiwi's in zulke momenten, maar bij mij werkt dat absoluut niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."