• Nouu Vandaag waren we zo aan een pleintje maar er waren zo 3 jongens daar ook en ik kende er 2 van opeens begonnen ze mij en mijn vriendinnen uitteschelden voor niks
    Ze waren nu echt aan het overdrijven ik werd echt kwaad Je zag het en als ik kwaad word slaag ik steeds we liepen weg en plots begonnen ze tezeggen"Oooh bangerikken"en Vanalles en nu was ik echt kwaad ik liep naar 1van de jongens toe ik duwde hem van die schommel en hij stond kwaad recht en sloeg me recht tegen me wang.
    Maar dat was echt tever
    Ik Pakte zijn hoofd en BAM ik sloeg er recht op.En toen liep ik weg en toen schotte ze het poortje van het speeltuintje nog is tege me aan maar ik negeerde hun...
    Echt fockingg kut kinderen xss

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 23:17 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dus?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay....:8


    Queen of Hell is my name

    Kut van die jongen, ik zou hem echt een nog hardere klap terugverkopen :3

    euroo? qq

    okee :X
    ligt eraan voor wat hij jou uitscheldde anders vond ik het wel overdreven :X maar ja dat ben ik :X


    Nvt

    Omg weet je hoe stoer, je hebt iemand geslagen!


    Scream for mercy!

    Chiarabieber schreef:
    Nouu Vandaag waren we zo aan een pleintje maar er waren zo 3 jongens daar ook en ik kende er 2 van opeens begonnen ze mij en mijn vriendinnen uitteschelden voor niks
    Ze waren nu echt aan het overdrijven ik werd echt kwaad Je zag het en als ik kwaad word slaag ik steeds we liepen weg en plots begonnen ze tezeggen"Oooh bangerikken"en Vanalles en nu was ik echt kwaad ik liep naar 1van de jongens toe ik duwde hem van die schommel en hij stond kwaad recht en sloeg me recht tegen me wang.
    Maar dat was echt tever vond ik
    Ik Pakte zijn hoofd en BAM ik sloeg er recht op.En toen liep ik weg en toen schotte ze het poortje van het speeltuintje nog is tege me aan maar ik negeerde hun...
    Echt fockingg kut kinderen xss


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Spam.


    Scream for mercy!

    Als eerste; een meisje slaan is zwak.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Beelzebub schreef:
    Omg weet je hoe stoer, je hebt iemand geslagen!


    -plat-


    I solemny swear i am up to no good

    IM26C4U schreef:
    Als eerste; een meisje slaan is zwak.


    Keep on smiling