• Omdat sommigen hier het oninteressant vind. Mijn excuses hiervoor.. Ik dacht dat jullie het wel oke vonden, als ik hier nieuws over 1D post..:$ Voortaan zal ik het niet meer doen... Tenzij het een wereld nieuws is dat iedereen het echt moet weten. x)

    Xx

    Laterz

    Ps; deze topic mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:46 ]

    Hm, ik wist niet eens dat ze al eens samen waren geweest. Is Taylor Swift niet een stuk ouder?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I'm feeling fabulous so:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wereldnieuws ook


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dus, als ze gaan wandelen, zijn ze meteen samen? Oh, wat fijn zeg. (cat)
    Zolang geen van beiden iets bevestigt, kijk ik er naar als 'gewoon vrienden' en roddels.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Villique schreef:
    Wereldnieuws ook


    xD

    Wauw! Ze wandelen! Nu móéten ze wel een relatie hebben.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Wauw! Ze wandelen! Nu móéten ze wel een relatie hebben.


    hahaha dat dacht ik dus ook xD

    Ik heb deze foto ook gevonden, maar weet niet of het ze echt zijn.. Ik vind ze persoonlijk niet echt bij elkaar passen..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Als ze uit elkaar zijn maakt Taylor meteen weer 100 liedjes. Slimme manier om inspiratie te krijgen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oromis schreef:
    I'm feeling fabulous so:

    Boeiendste topic titel ooit. Boeiendste inhoud ook. Waarom staat het nooit in de krant als ik door de stad loop met een meisje? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    CallYouOut schreef:



    hahahah awesome dit ^^



    Taylor Swift zit misschien in een writersblock voor haar songteksten. Oh pardon. :'D

    En nu wil ik niet grof zijn ofzo, maar het valt mij op dat jouw topics grotendeels artikels zijn van Novum en dit begint mij wel wat tegen te steken. Nu hoef je je hier niet meteen door aangevallen te voelen, maar dat viel mij gewoon op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?