• Er serieus van geniet als iemand verdriet heeft? Ofja, niet verdriet.... Laat ik het anders zeggen.
    Ik heb laatst met mijn zusje Cruel Intensions gezien, een film met nogal veel achterbakse actie's en zo. En ik geniet er serieus van om te zien hoe ver ze er in gaan, wat ze doen en alles .__. En het liefst zou ik het zelf ook nog doen.
    Ik ben al heel erg achterbaks, maar ben ik nu al helemaal een slecht persoon?
    (Sla me nu niet.... *traanoogjes*)


    You move me ......... Kurt

    Hmm, ik ken die film niet:P, dus ik weet niet hoe erg het is xD, maar ik kijk Saw, en ik vind het geweldig hoe die mensen zo gemarteld enzo worden xD. Gewoon omdat ik weet dat het niet echt is :P.,..

    maar, ik weet dus niet waar jou film over gaat, en of het dus erg is dat je het zelf wilt doen:P... maar zo erg is het toch niet? -hoop ik-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    haha.
    Ik vind van die dingen in films altijd grappig. (krul)

    En in rl ging een keer iemand huilen.
    En toen ging een vriendin dat bij me na doen en toen moest ik helemaal lachen.
    best gemeen van me toch? ;o

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 13:02 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat soort films. Kijk alleen al naar die soaps, waar mensen mekaar van die walgelijke tyfusstreken flikken. Ik moet er niet naar kijken, anders word ik gewoon agressief. But that's just me. Dus ik geniet er niet van, ik word er alleen pislink door _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vin dat soort films echt helemaal niks aan. Maar als jij het leuk vind is dat jou mening ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn vader noemd mij een ziek persoon.Omdat ik er altijd van geniet hoe mensen worden gemarteld n films.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat heb ik ook, haha. Altijd, ook zonder die films. Maar ja, ik kan moeilijk even zoiets flikken natuurlijk.
    Alhoewel...
    Ik héb wel eens dingen gedaan, die ik heeel misschien nog steeds wel eens doe... eehm... Never mind.


    Scream for mercy!

    Als ik dat soort dingen in de films zie of in een boek lees, krijg ik een kick vreemd genoeg.
    Ik geloof dat ik op drama kick.