• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:27 ]

    Ik zou zeggen mail je docent en laat haar niet profiteren van jou werk. Eruit schoppen dus(A)
    Ja ik ben hard misschien, maar uiteindelijk zit je voor jezelf op school. --> Ik spreek uit ervaring.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mail je docent(e) erover. Laat haar niet profiteren van jou werk dat zou lullig zijn van al jouw moeite. Jij hebt je best ervoor gedaan en zij niet dus moet jij de eer ervoor krijgen en een goed cijfer en zij moet dat niet verpesten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maak gewoon jouw deel en zorg dat je het kunt zeggen de dag dat je het moet voorbrengen. Staat zij leuk voor paal aangezien zij niet weet wat zeggen omdat ze niets gedaan heeft en jij haar deel ook niet hebt doorgestuurd. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gewoon je eigen deel doen, en als zij het hare niet gedaan heeft, is dat pech. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Memoire schreef:
    Ik zou zeggen mail je docent en laat haar niet profiteren van jou werk. Eruit schoppen dus(A)
    Ja ik ben hard misschien, maar uiteindelijk zit je voor jezelf op school. --> Ik spreek uit ervaring.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Groepswerk is nooit leuk :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Springbreak schreef:
    Mail je docent(e) erover. Laat haar niet profiteren van jou werk dat zou lullig zijn van al jouw moeite. Jij hebt je best ervoor gedaan en zij niet dus moet jij de eer ervoor krijgen en een goed cijfer en zij moet dat niet verpesten.


    Ja, dat hebben ik en een klasgenoot ook gedaan, want de andere twee mensen deden gewoon niets. De docente besloot om hen te laten buizen en ons gewoon punten te geven op ons eigen werk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]