• vandaag probeerde ik n appel door midden te snijden (ben echt totaal niet handig in de keuke, en toen sneed ik in me hand (perongeluk natuurlijk) ik deed er n pleister op en even later toen het gestopt was met bloeden haalde ik de pleister er weer af en ging mijn fiets in de schuur zette daar in de poort zag ik J (een roddelaarster die ik ken)
    ze vroeg: wa heb jij nou weer gedaan? ik sneed me perongeluk toen ik n appel probeerde te snijden. Jaja! je probeert gewoon emo te doen, aandacht te trekken! wat weet jij dr nou van, je bent gewoon n dom wicht! andwooorde ik geergert O ja? maar ik ben teminste geen sletterige emo! je wilt gewoon aandacht! maar eigenlijk ben je gewoon een nerd! toen ben ik boos doorgelopen!
    echt waar dat mens maakt me soms zo pissig! als k maandag op school kom komen haar vriendinnen natuurlijk ook weer op me af!

    ik vind het heel knap hoe zij van n snee een heel verhaal kan maken! da ik nou toevallig nie kan koken wil nog nie zeggen da ik n sletterige emo ben!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 20:36 ]

    Meid, wat ze ook over zegt, jij bent en blijft prachtig zoals je bent! =D
    Omdat jij mensen niet beoordeeld voordat je ze écht kent, heb jij échte vriendinnen en houden er mensen écht van je. Vriendinnen krijgen door andere mensen uit te schelden is geen vriendschap.
    Onthoud dat niemand jou klein kan krijgen! Blijf jezelf. Dat zal jou voor altijd uniek en prachtig houden. Jij bent jij. Dat kan niemand veranderen!
    Geen aandacht schenken aan dat gescheld.;)
    xXx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Zulke mensen willen groter lijken dan anderen,Terwijl ze zelf heel klein zijn.Je moet ze gewoon negeren hoe moeilijk het ook is,Daar heb je haar het veel harder mee,Of geen haar is een goeie snauw terug.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Gewoon negeren. Jijzelf weet wel beter. Je moet gewoon boven die mensen staan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    of je zult ermee moeten leven of je moet iets doen
    ik heb een vriendin die word ook altijd uitgemaakt voor emo ze kwam bij ons in de 2e want was weggepest bij haar vorige school
    ze gedraagt zich af en toe ook wel raar maar na een jaar of niets te hebben gezegt of heel hard terugbijten lieten ze haar met rust (lol)


    #WWED - What Would Emma Do?