• vandaag probeerde ik n appel door midden te snijden (ben echt totaal niet handig in de keuke, en toen sneed ik in me hand (perongeluk natuurlijk) ik deed er n pleister op en even later toen het gestopt was met bloeden haalde ik de pleister er weer af en ging mijn fiets in de schuur zette daar in de poort zag ik J (een roddelaarster die ik ken)
    ze vroeg: wa heb jij nou weer gedaan? ik sneed me perongeluk toen ik n appel probeerde te snijden. Jaja! je probeert gewoon emo te doen, aandacht te trekken! wat weet jij dr nou van, je bent gewoon n dom wicht! andwooorde ik geergert O ja? maar ik ben teminste geen sletterige emo! je wilt gewoon aandacht! maar eigenlijk ben je gewoon een nerd! toen ben ik boos doorgelopen!
    echt waar dat mens maakt me soms zo pissig! als k maandag op school kom komen haar vriendinnen natuurlijk ook weer op me af!

    ik vind het heel knap hoe zij van n snee een heel verhaal kan maken! da ik nou toevallig nie kan koken wil nog nie zeggen da ik n sletterige emo ben!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 20:36 ]

    Het kind heeft gewoon geen leven dus gaat ze maar andere mensen uitschelden wrs. Gewoon erboven staan (;


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Aaaah, waarom trekt iedereen zich dat altijd zo aan wat andere mensen van hun denken?!
    Let it be, laat ze toch, jij bent veel beter!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Laat haar gewoon doen.
    Negeer haar.
    Je hoeft niet per se wat terug te zeggen, dat zet haar enkel en alleen maar aan tot nog irritanter te doen.
    Denk gewoon: 'Ik ben toch veel beter!'. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En zo wordt bijna heel quizlet uitgescholden voor emo. Whatever.


    Scream for mercy!

    geloof me dat zeg ik ook al zo vaak tegen me zelf maar als het eropaan komt is het moeilijker dan het lijk!

    Ach ja, laat een keer je tanden zien en ze rennen weg als honden met de staart tussen de benen.

    Ik ben vandaag door een tienjarig jongetje uitgescholden voor 'hoereslet'. Ja serieus. Dus ik zeggen: 'Wat zei je daar?' Kereltje dat herhalen. Ik: 'Kom es hier jij.' En weg wassie.


    No growth of the heart is ever a waste

    heeft zij eigenlijk een leven

    ps heb ik ook al voorgehad alleen was het bij mij de schuld van een pissige kat


    Change, the only good thing in this world.

    Nja zeg! Laat dat kind lekker, die heeft gewoon geen leven en weet maar niks beter :O
    En je vriendinnen zullen je vast wel geloven hoor! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ivan schreef:
    Ach ja, laat een keer je tanden zien en ze rennen weg als honden met de staart tussen de benen.

    Ik ben vandaag door een tienjarig jongetje uitgescholden voor 'hoereslet'. Ja serieus. Dus ik zeggen: 'Wat zei je daar?' Kereltje dat herhalen. Ik: 'Kom es hier jij.' En weg wassie.


    Haha geniaal jij. _O_
    Doe ik ook altijd.


    Scream for mercy!

    wat zielig van ze. :O
    ik denk dat het beste gewoon is negeren en weglopen als ze beginnen te zeuren?:O


    Nvt

    dat lijkt mij zo´n mens waarvan ik denk `Welkom in mijn wereld, bitch. Je begint onderaan.`


    Get up and raise your voice<3

    Dat is zo erg, negeer haar gewoon :)


    Keep on smiling

    dat kind is zelf gewoon een sletterige emo ;x
    -fluit-
    en niets van aan trekken! :3

    jij hebt gelijk,op mijn school noemen ze me emo.
    maar dat ben ik niet egt.een beetje dan soms.
    maar egt dan zeg ik www.google.com en ga dan na afbeelding en typ emo in.
    dan kan je kijken wat een emo is.
    bahh ben blij da k bijna weg ben bij die school.


    I Love You

    skylerth schreef:
    jij hebt gelijk,op mijn school noemen ze me emo.
    maar dat ben ik niet egt.een beetje dan soms.
    maar egt dan zeg ik www.google.com en ga dan na afbeelding en typ emo in.
    dan kan je kijken wat een emo is.
    bahh ben blij da k bijna weg ben bij die school.

    t erge is mk ga komend schooljaar ook naar n nieuwe school en daar gaat zij ook heen en ze woont bij mij om de hoek! *kom ik dan nooit van da mens af*