• Ik weet het, het is echt een domme vraag ._.
    Maar ik heb er nog nooit echt over nagedacht, en Google helpt me niet. Wat is nou precies een passie? 0_0
    En kan muziek luisteren je passie zijn? x]


    Alis volat propriis.

    passie
    Zelfst. Naamw. sterk gevoel van liefde. Synoniem: hartstocht `een passie voor waterskiën`

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 16:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een passie is een soort hobby, iets dat je heel vaak en heel graag doet. Bijvoorbeeld een passie voor muziek, een deel van je leven. Zoiets denk ik toch. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    iets wat gewoon echt bij je PAST (passie: ergens bij PASSEN) xD iets wat jou jezelf maakt, ik zou bv mezelf niet zijn als ik muziek zou haten
    dit is wat ik denk over passie (k weet niet zeker of het correct is xD)

    Ok, thanks everyone ;D


    Alis volat propriis.

    Passie is dat je graag iets doet, iets dat jou jezelf maakt. Zoals een hobby die je vaak en graag doet ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Passie betekend 2 verschillende dingen:
    1. Dat je 'passie' hebt, soort van chimeid/chiboy.
    2. Dat je ergens iets voor voelt, iets je hobby is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Psychic schreef:
    Een passie is een soort hobby, iets dat je heel vaak en heel graag doet. Bijvoorbeeld een passie voor muziek, een deel van je leven. Zoiets denk ik toch. (':


    I need you like a heart needs a beat

    een passie is iest wat je heel leuk vindt en vaak wilt doen dus een soort hobby


    Leef nu, anders is het straks voorbij.