• Ja mensen, ik heb dus serieus Frans geleerd:O
    in de vakantieÖ
    het is voor een so op donderdag, dus het gaat wel heel erg tegen mijn 'altijd op het laatst of niet beginnen met leren' principe inxD
    Dus ga nu nooit meer zeggen dat júllie gek zijn, want ik heb vandaag bewezen dat ik het meest gestoord ben:Y)

    amen(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    wauw :'d ik haat leren in de vakantie, maar 'k doe het soms toch (:


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ik ga ook zondigen vrees ik. Ik moet een proefwerk overnieuw doen waarvoor ik een 3 heb gehaald en deze keer wil ik het wel goed doen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Studiebollen ;D weinig mensen doen het, maar het is wel verstandig.


    Niet geschoten is altijd mis..

    das kut
    zeker las je bedenkt dat leraren niks doen in de vakantie en wij wel dingen moeten doen><'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    :X
    Ik moet nog gaan beginnen.

    XamaranthX schreef:
    das kut
    zeker las je bedenkt dat leraren niks doen in de vakantie en wij wel dingen moeten doen><'
    Leraren hebben het moeilijker als ons hoor ;D Voor ons eindigt de school op een bepaald uur. Dan begint hun werk pas ... =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik kan niet leren
    examens voer 2 weken, en ik kan het niet opbrengen o.o

    Emotionless schreef:
    (...)Leraren hebben het moeilijker als ons hoor ;D Voor ons eindigt de school op een bepaald uur. Dan begint hun werk pas ... =)
    een leraares bij mij op school doet in het weekand niks aan school en wij moeten dat wel doen
    als wij het niet doen krijgen we straf--'
    + zij hebben er voor gekozen wij niet wij zijn verplicht


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Emotionless schreef:
    (...)Leraren hebben het moeilijker als ons hoor ;D Voor ons eindigt de school op een bepaald uur. Dan begint hun werk pas ... =)

    ze hebben daar ook meer vakantie tegenover staan, want je gaat me niet wijsmaken dat ze de héle vakantie lessen voorbereiden.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    XamaranthX schreef:
    (...)een leraares bij mij op school doet in het weekand niks aan school en wij moeten dat wel doen
    als wij het niet doen krijgen we straf--'
    + zij hebben er voor gekozen wij niet wij zijn verplicht
    Gosh, sorry, maar ik ben toch blij dat er mensen zijn die dat beroep gekozen hebben. Dankzij hun kunnen wij later werken..


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Gosh, sorry, maar ik ben toch blij dat er mensen zijn die dat beroep gekozen hebben. Dankzij hun kunnen wij later werken..

    ze valt je niet aan, ze zegt alleen dat het zo is:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)
    ze valt je niet aan, ze zegt alleen dat het zo is:O
    Waar bemoei je je mee? ik zeg toch nergens dat ze het aanvallend bedoeld? (N)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Gosh, sorry, maar ik ben toch blij dat er mensen zijn die dat beroep gekozen hebben. Dankzij hun kunnen wij later werken..

    ik ook en ik wil (waarschijnlijk) lerares worden
    en als ik het dan ben ga ik ook in hte weekend werken hoor


    en zo zwaar hebben ze het niet leraar zijn is een van de minst zware beroepen die er is hoor


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Emotionless schreef:
    (...)Waar bemoei je je mee? ik zeg toch nergens dat ze het aanvallend bedoeld? (N)
    zij mag zich er mee bemoeien als zij dat wil
    en jij valt mij aan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik ook en ik wil (waarschijnlijk) lerares worden
    en als ik het dan ben ga ik ook in hte weekend werken hoor


    en zo zwaar hebben ze het niet leraar zijn is een van de minst zware beroepen die er is hoor

    Achja, ik denk dat wij twee er niks over kunnen zeggen totdat we het zelf hebben gedaan =P


    Niet geschoten is altijd mis..