• Die ook maar 1 boek uit de serie kinderen van de dageraad van William Sarabande heeft gelezen? Haha, ik heb zo hard iemand nodig waarmee ik er over kan praten en discusseren. Menmenmen.


    Your make-up is terrible

    Heb er wel eens van gehoord, maar hem nog niet gelezen. Sorry!

    Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Heb er wel eens van gehoord, maar hem nog niet gelezen. Sorry!

    Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu. :'D


    Haha, ik word gefrustreerd van die boeken x'D Ik wil ze het liefst in de fik steken, en tegelijkertijd verder lezen.
    Maar ze zijn wel het lezen waard.


    Your make-up is terrible

    Srry, nee ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ze staan ergens op mijn ik-moet-dit-lezen-lijstje. Maar dus nog niet gelezen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ze staan ergens op mijn ik-moet-dit-lezen-lijstje. Maar dus nog niet gelezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het spijt me, kan je niet helpen!


    Your Butt is Mine!

    Nee jameer
    XN

    Oké nu ben ik benieuwd waarover ze gaan. Discussieren over boeken is altijd, helaas lezen mijn vriendin niets. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Oké nu ben ik benieuwd waarover ze gaan. Discussieren over boeken is altijd, helaas lezen mijn vriendin niets. ]:


    Het is een historische Roman in de IJstijd over een stam waarvan iedereen vermoord door een mammoet behalve een jager, een meisje en een heer der Geesten. Het is best leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is een historische Roman in de IJstijd over een stam waarvan iedereen vermoord door een mammoet behalve een jager, een meisje en een heer der Geesten. Het is best leuk.

    Dat doet me denken aan die boeken van Jean M Auel. Cool!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Dat doet me denken aan die boeken van Jean M Auel. Cool!


    Ja, het lijkt er wel erg op! Als je het leest kom je veel dezelfde elementen tegen, alleen dan net iets anders beschreven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, het lijkt er wel erg op! Als je het leest kom je veel dezelfde elementen tegen, alleen dan net iets anders beschreven.

    Oké echt, nu móet ik ze eigenlijk lezen. ;o

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 22:32 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    (...)
    Oké echt, nu móet ik ze eigenlijk lezen. ;o


    Ja, eigenlijk wel.
    Al vind ik deze serie wel net iets beter dan die van Jean M. Auel. Daar raakte ik mijn aandacht echt heel snel kwijt, maar bij deze niet, ik lees die boeken binnen 3 weken uit. Ik ben nu al 2 jaar volgens mij bezig met de serie van de aardkinderen hahaha.


    Your make-up is terrible