• Heej.

    Is het niet handiger om alleen de laatste username op je profiel te tonen?
    Bv: Nou heet ik Beëlzebub, maar hiervoor heette ik Enchant.
    Is het dan niet beter om alleen Enchant te tonen, en met mijn volgende username alleen Beëlzebub?
    Dat systeem zou voor mij een stuk overzichtelijker en minder druk zijn. Er zijn users met geen of maar heel weinig oude gebruiksnamen, die hebben hier geen last van. Maar er zijn er ook zat die wél bijna hun hele inleiding vol hebben staan met usernames.
    Ik irriteer me eraan, en er zijn vast wel meer mensen die er zo over denken.

    Voor de mensen die wél graag alles op hun profiel willen hebben staan kunnen dat misschien aanvinken, of juist niet als je het niet wil?

    Oneens/eens?

    Hopelijk wordt er wat mee gedaan.


    Scream for mercy!

    Eerst was ik effe oneens aangezien je dan niet meer ziet wat je oude usernames waren, want dat wil ik wel onthouden, maar als je dan zei aanvinken wat je wél wilt zien en wat niet, dan ga ik wel akkoord. Zolang ik mijn oude usernames kan bijhouden, is dat voor mij echt een supersuggestie: eens.


    MUSIC && FASHION

    Oneens. Ik vind het niet nodig/goed zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, soms herken ik mensen namelijk ook op usernamen van 3 keer terug ofzo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oneens. :X
    Ik vind dat je gewoon moet zien wie het voordien is geweest. Sommige namen herinner je nog, andere niet.
    Voor sommige is het al heel wat minder geworden omdat de dubbele usernames er nu uit zijn. Heeft Rutger enkele dagen geleden ingesteld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Scandal

    Ja dat weet ik, maar op veel profielen zijn het er nog altijd veel. Het ziet er echt niet uit, ook bij mij niet. Maar ja.


    Scream for mercy!

    Ik heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Beelzebub schreef:
    @Scandal

    Ja dat weet ik, maar op veel profielen zijn het er nog altijd veel. Het ziet er echt niet uit, ook bij mij niet. Maar ja.

    Het is ergens ook je eigen schuld. Jijzelf hebt er zoveel van gemaakt.

    Volgens mij valt er niet veel aan te doen. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rifles schreef:
    Ik heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is ergens ook je eigen schuld. Jijzelf hebt er zoveel van gemaakt.

    Volgens mij valt er niet veel aan te doen. =S


    In de tijd dat ik er zoveel nam hadden ze dit systeem nog niet bedacht. Er stonden helemaal geen usernames op je pro.


    Scream for mercy!

    Rifles schreef:
    Ik heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rifles schreef:
    Ik heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens, zo kunnen anderen niet meer zien wie je lang geleden was en het is voor moderators ook onoverzichtelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    In de tijd dat ik er zoveel nam hadden ze dit systeem nog niet bedacht. Er stonden helemaal geen usernames op je pro.

    Nja, dan weet ik het ook niet echt. =S
    Je kan altijd aan Rutger vragen of hij nog speciale ideetjes heeft daarover.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 15:14 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Springbreak schreef:
    Oneens, zo kunnen anderen niet meer zien wie je lang geleden was en het is voor moderators ook onoverzichtelijk.

    Ik stoor me er eigenlijk ook best aan ;x want bij staat er zo'n waslijst van namen en blerh.