• Heyya! SORRY,SORRY maar mijn vorige Serie gaat niet door , er is een topic verwijdert vanmij en ben veel rollen kwijt! het is nu een héél boeltje <.< ,Dus heb ik een nieuwe bedacht die heel wat gemakkelijker is en met minder rollen.

    De Titel : Lips like alcohol.

    Ik wou eerst , lips like morphine nemen maar ik weet niet , weten jullie soms een goeie titel?


    een beetje uitleg:
    de Guys zijn 23 en zijn gestopt met TH,ze hebben een vriendin en willen daarmee verder , natuurlijk gaat dat niet zomaar,er komen meer en meer problemen...


    Ok. De rollen:
    Vriendin:
    Bill BEZET-->LOLLIPOPX3
    TomBEZET-->xNIJNTJE
    GeorgBEZET-->kimxgeorg
    GustavBEZET-->GUSTIPIRAAT
    Andreas-->SceneDoll (ik x] )


    Wat heb ik nodigg??


    Roll:
    Naam: (je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)
    iedereen is 22 x]
    Hobby's:
    Karacter:
    Sport?
    Haarkleur:
    Tattoo('s):
    Piercing(s):
    waarom die roll?
    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    Trouwen?
    Tekstjee: (origineel xD)
    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)

    Zooww, invullen die Crap.

    Ik kies NIET de eerste , de geschikte!


    Xxxx Jolienàà

    Vriendin Bill ^^


    Roll: Vriendin Bill

    Naam: Annelies(je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)

    iedereen is 22 x]

    Hobby's: Dansen, zingen

    Karacter: Lief, spontaan, grappig, soms bitchy, koppig, vrij snel jaloers, snel op d'r tenen getrapt, gevoelig, grote mond

    Sport? Uhmm dansen ^^ Hiphop en paardrijden ^^

    Haarkleur: Donker bruin

    Tattoo('s): 1 op de pols [NoFear] en 1 op de enkel [De dag waarop Bill het met me aanvroeg]

    Piercing(s): snakebites in de onderlip en een neuspiercing.

    waarom die roll? Omdat jij ook een rol hebt in mijn serie [eerlijk is eerlijk :P]

    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet): Uhmm 2 kinderen. Het eerste een jongetje dat Alex gaat noemen en het 2de een meisje dat Hope gaat noemen.

    Trouwen? Jep

    Tekstjee: (origineel )

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je wel al gelezen hebt Annelies en ik ben 22 jaar. Momenteel heb ik een relatie met die ene knapperd van Tokio Hotel, Bill Kaulitz. Ja we zijn dolverliefd op elkaar en al zeker 2 jaar samen. I Love Him <3. Nou voor de rest houd ik van m'n vrienden, Hello Kitty, IceCream, Chocolade, muziek, hiphop en Bill natuurlijk. Ik heb een bloedhekel aan mensen die een té groot ego hebben, spinne, insecten. Van sport doe ik aan hiphop en paardrijden. Zelf heb ik dus ook een paard dat 'Heavenly' noemt. Weetje, ik en Bill praten soms al over kinderen en trouwen! Als dat geen mooie toekomst betekend weet ik het ook niet meer. Nou m'n karakter is zoals je ziet : Lief, soms bitchy, spontaan, grappig, koppig, vrij snel jaloers, ik heb ook een grote mond en ben gevoelig en snel op m'n tenen getrapt. Nou, ik moet maar eens gaan want Bill roept.

    Ciaoz(H)

    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67072

    Vriendin Bill ^^


    infoo? x]

    Roll:
    vriendin georg
    Naam:Kim

    iedereen is 22 x]

    Hobby's: Shoppe

    Karacter: lief soms verlegen eigenwijs

    Sport? Volleybal

    Haarkleur: blond en bruin(foto er van in me foto boek)

    Tattoo('s): roosje op rechterschouder blad

    Piercing(s):1 in onderlip en 1 in tong

    waarom die roll? georgie= sexy

    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    in verwachting

    Trouwen?
    Jep
    Tekstjee: (origineel )
    hey
    laat ik me voorstellen
    de naam is kim
    Ik hou van shoppen
    Ik doe aan volleybal alleen ik moet er binnekort mee stoppen omdat ik in verwachting ben van georg
    ik ben lief soms verlegen en eigenwijs
    Ik heb een tattoo op me rechterschouder blad en een piercing in me onderlip en in me tong
    -XxX- Kim

    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo.[url] http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg[/url]

    Roll: Vriendin Gustav

    Naam: Roxy

    iedereen is 22 x]

    Hobby's: Skate,Drumme,Tekenen

    Karacter:lief aardig eigewijs stoer en verlege

    Sport? Drumme

    Haarkleur: zie foto

    Tattoo('s): op de pols 3 sterre

    Piercing(s): nee

    waarom die roll? omdat ik een mega fan ben van Gustav <3333

    Kinderen? nee

    Trouwen? later meschien ofsoo

    Tekstjee:

    Heey mense hier Roxy,Ik ben 22 jaar oud en woon in duitsland.Ik heb daar een super leuk persoon leren kenne Genaamt gustav waar ik nu verkering mee heb.Verder doe ik nog Skate en drumme.ik heb veel vriendee en ze vinde me lief aardig eigewijs en stoer..Zelf vind k ook dat k verlegen kan zijn..Ik woon zelf in een villa en ben best wel rijk.Doordat mijn ouders alles aan mij hebbe gegeven.Verder ben ik best wel normaal.Nou ja Laterss.

    x. Roxy

    Foto: http://i234.photobucket.com/albums/ee24/jailynhiuon/emo.jpg

    Roll:
    vriendin tom
    Naam: (je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)
    Samm
    iedereen is 22 x]

    Hobby's:
    uitgaan,shoppen met vriendinnen
    Karacter:
    eigenwijs,bitcherig,grote mond,lief,jongensgek
    Sport?
    tennis en zingen
    Haarkleur:
    bruin
    Tattoo('s):
    nope
    Piercing(s):
    navel en tragus
    waarom die roll?
    tom is lekkor
    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    voorlopig nog niet ik wil eerst van het leven geniten
    Trouwen?
    jaa later
    Tekstjee: (origineel )
    dudes sammy joe is de naam !! ik ben lekker wild ik houd vna uitgaan en winkelen met mijn vriendinnen. ik heb me eigenstijl en ben dol op haar en make-up maar dat is niet het belangrijkste in het leven dat is de liefde als je egt verliefd ben maakt het niet uit hoe je er uit ziet. but what ever over dat mijn motto is haal alles uit het leven wat er in zit
    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)
    die foto rkijg je zo

    wil je zeggen als ik hem heb?*puppyeyes*

    http://85.17.225.62/324550001-324600000/324589201-324589300/324589238_5_XgZ6.jpeg


    dat ben ik =D

    wil je zeggen als ik hem heb?*puppyeyes*


    ik zal dan een PB sturen x]

    Kan je ook bij mij eeen PB sturen als ik de rol heb?

    jah mij ook bitte (A)!
    danke schon

    en mij ook ^^

    mag ik Tom ?
    info volgt !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaah laat xNIJN Tom hebben <3

    Omdat zij mijn Poepie is en omdat wij forever zijn <33

    mag je inverwachting zijn van een van de jongens

    Okay poepie, ik ben even naar het frietuur om frietjes ! Maar niet getreurd, ik kom terug!

    Baayz liefords en mijn poepie <3