• Vanaf vandaag kun je + en - kudos geven aan stories.

    Links onderaan elke pagina zie je de top 5 van stories met de meeste kudos.

    Elke dag worden de kudos weer op 0 gezet zodat je weer kans hebt dat jouw story in de top 5 komt te staan.

    Per IP adres kun je 1 keer per dag per story stemmen.

    Er zal streng opgetreden worden tegen mensen die de boel onderspammen!!

    Mocht het een succes zijn, dan kunnen kudos binnenkort ook voor quizzen gegeven worden (Y)

    [update]
    - Het is vanaf nu niet meer mogelijk om - kudos te geven.

    - Door op Top Stories Vandaag te klikken zie je alle stories die vandaag kudos hebben ontvangen.

    - De lijst is inmiddels ge-updatet. Er was even iets misgegaan ;)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Sutherland schreef:
    (...)
    Nouja, ik heb daarnet op een story van een vriendin gestemd en het stond al meteen op de 4de plaats. :^)
    Er is nog niet veel gestemd, dus bijna iedereen heeft nog 0 stemmen. Als iemand er 1 krijgt staat diegene dus voor. Ik denk dat ze niet lang meer in de lijst staat hoor (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Nice :3
    Thank you Rutger


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hush schreef:
    Nou ik ga me er alleen maar aan irriteren.
    Volgens mij zit iedereen nu massaal op zijn eigen story te stemmen.(lol)

    Dôh.(krul)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:37 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Is wel leuk maar was niet persé nodig (:


    Keep on smiling

    Same schreef:
    (...)
    Goh ja, niet iedereen is 'bekend' met zijn stories. En er zijn populaire stories die dan misschien wel elke dag in de top 5 komen te staan... :/

    Een kleine suggestie kan er ook een knop komen die hem kan laten verdwijnen zeg maar?

    Ik vind het een beetje overbodig. (krul)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:48 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jaaaa, het is overbodig, maar het gaat helemaal niet erom dat het nuttig is, het gaat erom dat het leuk is =D


    Life is hard and then we die

    Hush schreef:
    (...)
    En daar ben ik het dus mee eens.
    \


    Ik vind het een superidee! Alleen je hebt wel gelijk.. dan word alles een beetje onderverdeeld. Maar aan de ene kant, kom je mss ook wel te weten welke soort stories mensen nu volgen etc. Mijn mening is een beetje verdeeld.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Leuk!
    En nu ik hier toch eventjes een reactie typ, ik heb al een tijdje een suggestie, maar vergeet het steeds voor te stellen.
    Soms weet ik niet meer of ik een hoofdstuk van een story al gelezen heb of niet, en daarom wil ik voorstellen om net zoals bij de quizzen een groen vinkje te zetten achter de titel.

    - Nu lijkt het of ik echt alles vergeet. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stiekem vind ik het dus echt geen leuk idee aangezien iedereen nu op zijn/haar eigen story gaat stemmen op goed en bij een ander op slecht.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zelfs al is dat overbodig: wees nu eens blij dat Rutger iets voor jullie doet?


    Let the Night embrace you

    Ja inderdaad.


    Life is hard and then we die

    Hingucker schreef:
    Leuk!
    En nu ik hier toch eventjes een reactie typ, ik heb al een tijdje een suggestie, maar vergeet het steeds voor te stellen.
    Soms weet ik niet meer of ik een hoofdstuk van een story al gelezen heb of niet, en daarom wil ik voorstellen om net zoals bij de quizzen een groen vinkje te zetten achter de titel.

    - Nu lijkt het of ik echt alles vergeet. (':

    Ja, dat is een erg goed idee. Je kan het naar Rutger mailen als je wilt. ^^


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Zelfs al is dat overbodig: wees nu eens blij dat Rutger iets voor jullie doet?

    Ja dat wel. Maar -leesmnvorige reactie- en naja, ik vind dat het beter was geweest als hij iets had geprogrammeerd waarbij er gewoon random stories werden uitgekozen. ;x nee ik ben niet ondankbaar.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3