• Vanaf vandaag kun je + en - kudos geven aan stories.

    Links onderaan elke pagina zie je de top 5 van stories met de meeste kudos.

    Elke dag worden de kudos weer op 0 gezet zodat je weer kans hebt dat jouw story in de top 5 komt te staan.

    Per IP adres kun je 1 keer per dag per story stemmen.

    Er zal streng opgetreden worden tegen mensen die de boel onderspammen!!

    Mocht het een succes zijn, dan kunnen kudos binnenkort ook voor quizzen gegeven worden (Y)

    [update]
    - Het is vanaf nu niet meer mogelijk om - kudos te geven.

    - Door op Top Stories Vandaag te klikken zie je alle stories die vandaag kudos hebben ontvangen.

    - De lijst is inmiddels ge-updatet. Er was even iets misgegaan ;)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Same schreef:
    (...)
    Goh ja, niet iedereen is 'bekend' met zijn stories. En er zijn populaire stories die dan misschien wel elke dag in de top 5 komen te staan... :/

    idd


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ja dat wel. Maar -leesmnvorige reactie- en naja, ik vind dat het beter was geweest als hij iets had geprogrammeerd waarbij er gewoon random stories werden uitgekozen. ;x nee ik ben niet ondankbaar.
    Als er maar wat gekozen werd, dan zouden mensen ook iets hebben van 'dat is oneerlijk, dan kom ik er misschien niet in' en nu denken ze 'dat is oneerlijk, want dan kun je de uitslag manipuleren.' Je kunt het nooit precies naar ieders wensen maken, je moet keuzes maken, en dit was de overheersende keuze, aangezien dit het gebruiksvriendelijkst is.


    Life is hard and then we die

    Same schreef:
    (...)
    Goh ja, niet iedereen is 'bekend' met zijn stories. En er zijn populaire stories die dan misschien wel elke dag in de top 5 komen te staan... :/

    Ja, want het zijn altijd de zelfde story's of mensen.. en dat stinkt voor de andere.. =(


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik weet eigenlijk niet echt wat ik er van denken moet. Misschien ben ik nu een beetje beïnvloed, omdat ik al gelijk een minnetje heb bij een van mijn verhalen xD
    Maar ik vind het een beetje dubbel allemaal. Er is toch al zoiets? Zoals de populaire stories? Ik ben bang dat dit nu een soort van strijd gaat worden. Laten we alle bidden van niet, en dat we sportief blijven. (A)
    Toch vind ik het knap van Rutger dat hij het weer voor elkaar heeft gekregen om iets op Q te zetten, ik zou het hem niet na kunnen doen(krul)


    A line is a dot that went for a walk.

    En bovendien, degenen die bovenaan willen staan gaan allemaal op de beste stories een kudo eraf halen.. Het is beter als je alleen kudo's kunt GEVEN. Dan kan er ook niet gemanipuleerd worden..

    Ik vind het wel een goede, goedkope oplossing om je story te promoten (A).

    xReira schreef:
    En bovendien, degenen die bovenaan willen staan gaan allemaal op de beste stories een kudo eraf halen.. Het is beter als je alleen kudo's kunt GEVEN. Dan kan er ook niet gemanipuleerd worden..


    idd, net had ik er nog 6 ;d, en nu weer 5.
    hè bah.

    Dat vind ik wel een goed idee, dat je alleen plusjes kunt geven, en geen minnetjes. Die minnetjes slaan uiteindelijk nergens op; waarom zou je namelijk het verhaal bekijken, als je er niets aan vindt?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat vind ik wel een goed idee, dat je alleen plusjes kunt geven, en geen minnetjes. Die minnetjes slaan uiteindelijk nergens op; waarom zou je namelijk het verhaal bekijken, als je er niets aan vindt?

    Amen._O_


    A line is a dot that went for a walk.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als er maar wat gekozen werd, dan zouden mensen ook iets hebben van 'dat is oneerlijk, dan kom ik er misschien niet in' en nu denken ze 'dat is oneerlijk, want dan kun je de uitslag manipuleren.' Je kunt het nooit precies naar ieders wensen maken, je moet keuzes maken, en dit was de overheersende keuze, aangezien dit het gebruiksvriendelijkst is.

    Maar misschien is het beter als die rode weg word gehaald? :3 dan kun je het ook niet manipuleren zegmaar.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Leuk!
    Ennuh... Mensjes die er 'last' van hebben, het is alleen een extra kolom, als je er niks mee wil, doe er gewoon niks mee.


    Alis volat propriis

    Enkel plusjes vind ik een goed idee.
    Die minnetjes breekt alleen andermans hoop.

    Waarschijnlijk is die 'strijd' maar van korte duur. Eenmaal iedereen aan dit gewend is, zal die rivaliteit wel dalen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk. :D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik stond er net in (A) En een vriendin van mij stond net op 1 (lol)


    Let er niet op ik ben verliefd op dit teken: :P

    Doet me denken aan sugababes enz. :X daar heet dat ook kudo's xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.