• Heykes,
    Wie heeft er nog meer van die Gossip/It-girl gelezen? x3 en vind je het een goed boek?

    x


    FireFlies Above My Head

    JAAAAAHHHH ik ga binnekort deel twee van Gossip kopen een was leuk. ik ben verslaafd aan Jenny!

    Meh, er komt trouwens nog een nieuw deel van Gossip girl 1. Gossip girl 2 vind ik net iets leuker dan 1. En de it girl vind ik stom. Maar ik hou van de gossip girl serie


    SLOAN.

    Ik vind Gossip Girl nogal oppervlakkig. en toch, als je eenmaal in zo'n boek begonnen bent, blijf je het lezen. :P


    ars moriendi

    Ik heb van gossip girl deel 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    & van de It-Girl heb ik alleen nog deel 1 gelezen maar ik ga deel 2 nog wel kopen.
    Ik vind het wel een goed boek, Extravagant (hierboven) heeft wel gelijk, oppervlakkig maar toch blijf je het lezen. Binnenkort ga ik denk ik deel 8 kopen.
    (nerd)


    No guts no glory.

    Ik vind hem op tv beter dan de boeken. Die vind ik eigenlijk best wel saai. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het eerste Gossip Girl boek gelezen, en bijna alle It-Girls :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik lees geen boeken.


    Keep on smiling

    ik vind de serie eigenlijk beter van GG, de boeken vind ik zoals al gezegd is te oppervlakkig.

    De serie geeft meer perspectief en meer verschillende situaties dan de boeken. In de boeken vind ik dat al de personages typetjes zijn, zoals Serena; De party girl, Blair; de bitch, Nate; de rijke ik zie wel wat er van me komt jongen, en Chuck; de lady's man. En zo kan je doorgaan. De serie laat meer kanten van de personages zien


    Love is overrated

    Enkel The It-Girl,op een week uitgelezen wat echt een wonder voor me is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Paperweight schreef:
    Ik lees geen boeken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Helemaal fan. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    *kijkt beschaamd naar de grond*
    ik volg geen gossip girl op tv, en de boeken wil ik nog steeds leze maar zijn er steeds nie...
    the it girl ken ik wel, heb alle boeken geleze


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."