• De mac houdt zo'n actie wetenjulliewel, Ballen plakken prijzen pakken ofzo haha. En als je dan zo'n bigmac ofzo koopt krijg je zo'n sticker die je op die kaart moet plakken. Nou ga me helpen want ik weet niet wat ik op moet schrijven om een prijs te kunnen winnen :Y)

    Het moet zijn over waarom ik naar het WK moet. Ja oke, omdat ik het leuk vind en om lekkere jongens te zien en omdat de voetballers vreselijk lekker zijn maar alsof ik dan wat win haha. Dus, ga me helpen. Het moeten 40 woorden zijn over waarom ik naar het WK moet. Dus help me met iets origineels
    :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NEEM MIJ MEE DAN.

    Schrijf:
    Omdat ik er altijd al naartoe heb willen gaan, ik hou van voetbal. Het is de leukste sport ooit en ik zou er nooit heen kunnen gaan zonder jullie hulp. Het lijkt me super als ik erheen zou mogen gaan EN DAN HOU IK VAN JULLIE. :9~

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 10:06 ]


    Smiling but close to tears.

    Omdat je zo'n onwijs veel WK/voetbal fan bent. En dat je graag ooit eens in een stadion wilt zitten, en ze toejuichen. En dat je bij elke doelpunt wilt gaan gillen(cat).
    Zoiets misschien?
    Inspiratieloosheidd, sorry(cat)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 10:08 ]

    Zeg; Simpel. Neem mij mee, of anders stop ik een knuppel in je achterwerk en zorg ik ervoor dat hij uit je neus komt. En als je me niet door laat duw ik als extra een roestige spijker door die knuppel heen.

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee. D:


    All this dampness is damp.

    Omdat ik een meisje ben en ik vind dat er een meisje moet winnen. Eigenlijk als je erover nadenkt is deze actie technisch gezien meer voor meisjes. Want hoeveel jongens zitten er wel niet lekker gesetteld op zo'n stoel en hoe weinig meisjes mogen mee komen kijken? Oneerlijk, dat is het! Trouwens, als ik een voetballer was, dan zou ik ook wel liever hebben dat er wat meer meisjes in het publiek zaten. Gewoon, morele steun, je kent dat wel. Dus dat is al 1 geweldig argument: ik ben een meisje. En mijn tweede argument is: ik ben een meisje dat van voetbal houdt. Dus, ik geef niet alleen morele steun door een meisje te zijn, maar ook door ze echt aan te moedigen, omdat ik dat wil. Schokkend, nietwaar? Ik weet het, ik weet het. En ga me nu niet vertellen dat je niet overtuigd bent om een meisje te sturen naar het WK, want ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Dus kom met je gat van die stoel af en geef me die tickets! Mijn postvakje staat wagenwijd open.


    Haha, ik zie dat al echt iemand opsturen. :Y)


    All was well.

    Omdat je er al sinds je een klein Rose'je was, er van droomde om ooit tussen die grote voetballers te staan, en als dat niet zou kunnen, zou je graag bij hen willen kijken. Je droomt er al zoooo lang van, :3


    SLOAN.

    JBM schreef:
    Omdat ik een meisje ben en ik vind dat er een meisje moet winnen. Eigenlijk als je erover nadenkt is deze actie technisch gezien meer voor meisjes. Want hoeveel jongens zitten er wel niet lekker gesetteld op zo'n stoel en hoe weinig meisjes mogen mee komen kijken? Oneerlijk, dat is het! Trouwens, als ik een voetballer was, dan zou ik ook wel liever hebben dat er wat meer meisjes in het publiek zaten. Gewoon, morele steun, je kent dat wel. Dus dat is al 1 geweldig argument: ik ben een meisje. En mijn tweede argument is: ik ben een meisje dat van voetbal houdt. Dus, ik geef niet alleen morele steun door een meisje te zijn, maar ook door ze echt aan te moedigen, omdat ik dat wil. Schokkend, nietwaar? Ik weet het, ik weet het. En ga me nu niet vertellen dat je niet overtuigd bent om een meisje te sturen naar het WK, want ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Dus kom met je gat van die stoel af en geef me die tickets! Mijn postvakje staat wagenwijd open.


    Haha, ik zie dat al echt iemand opsturen. :Y)


    Genius.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Genius.

    I know, right. -gayhand-


    All was well.

    Pixar schreef:
    Omdat je zo'n onwijs veel WK/voetbal fan bent. En dat je graag ooit eens in een stadion wilt zitten, en ze toejuichen. En dat je bij elke doelpunt wilt gaan gillen(cat).
    Zoiets misschien?
    Inspiratieloosheidd, sorry(cat)


    Het volgende WK is misschien in Ned he?
    Wajo dan wil ik echt gaan. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Nee, het Wk na het wk is het in Nederland misschein. in 2018 of 2022. En dan is de wereld al vergaan haha :3


    SLOAN.

    JBM schreef:
    Omdat ik een meisje ben en ik vind dat er een meisje moet winnen. Eigenlijk als je erover nadenkt is deze actie technisch gezien meer voor meisjes. Want hoeveel jongens zitten er wel niet lekker gesetteld op zo'n stoel en hoe weinig meisjes mogen mee komen kijken? Oneerlijk, dat is het! Trouwens, als ik een voetballer was, dan zou ik ook wel liever hebben dat er wat meer meisjes in het publiek zaten. Gewoon, morele steun, je kent dat wel. Dus dat is al 1 geweldig argument: ik ben een meisje. En mijn tweede argument is: ik ben een meisje dat van voetbal houdt. Dus, ik geef niet alleen morele steun door een meisje te zijn, maar ook door ze echt aan te moedigen, omdat ik dat wil. Schokkend, nietwaar? Ik weet het, ik weet het. En ga me nu niet vertellen dat je niet overtuigd bent om een meisje te sturen naar het WK, want ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Dus kom met je gat van die stoel af en geef me die tickets! Mijn postvakje staat wagenwijd open.


    Haha, ik zie dat al echt iemand opsturen. :Y)

    Woeeeh, en dat dan in 40 woorden samenvatten (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Nee, het Wk na het wk is het in Nederland misschein. in 2018 of 2022. En dan is de wereld al vergaan haha :3

    Die voorspelling was verkeerd, de kalenders van de maya's zijn verbrand door de Spanjaarden lang geleden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahaha, i know. Ik geloof er ook niet, ik maakte een grapje.


    SLOAN.

    Zeg maar gewoon dat je erheen moet omdat Cristiano Ronaldo anders zijn toekomstige vrouw misloopt, en dat wil je toch niet hebben, iemands liefde van zijn leven misgunnen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Soldier schreef:
    Zeg; Simpel. Neem mij mee, of anders stop ik een knuppel in je achterwerk en zorg ik ervoor dat hij uit je neus komt. En als je me niet door laat duw ik als extra een roestige spijker door die knuppel heen.

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee. D:

    Haha, ja, daardoor kiezen ze ook echt haar. Slim! :Y)


    Italy schreef:
    Zeg maar gewoon dat je erheen moet omdat Cristiano Ronaldo anders zijn toekomstige vrouw misloopt, en dat wil je toch niet hebben, iemands liefde van zijn leven misgunnen.

    Omg, die is goed. xD


    *insert philosophical cringe expression here*