• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Totumdier:
    Kracht totumdier:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Extra:


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan
    ø Verkering etc. is toegestaan, net als ruzie met een personage, alleen wel als dit is afgesproken!
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Heeeeel veel plezier ^.^

    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | adelaar ~ Emannuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 3 leraren ~!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:48 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga er eentje maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Rowan James Adams
    Leeftijd: 17 jaar
    Totumdier:

    Layla is een grijze wolf (als ik het goed heb :S) en de totum van Rowan.
    Kracht totumdier: Layla kan ontzichtbaar worden. Als ze in contact komt met Rowan kan hij ook ontzichtbaar worden.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Rowan is een stille denker. Hij doet nooit iets zonder er eerst over nagedacht te hebben. Hij is slim, een echte filosoof en weet op (bijna) elk probleem een antwoord. Hij is voor iedereen aardig, tenzij je hem echt iets heel ergs hebt aangedaan.
    Hobbies: Op het Internet surfen en hardlopen (door het bos). Ook houd hij van chips eten, fotograferen en lezen.
    Extra: Rowan woont bij zijn oma. Zijn ouders haat hij beide en heeft hij al in geen tijden meer gezien. Dat hij zo stil is komt onder meer door dat zijn ouders in het verleden iets verschrikkelijks hebben gedaan. Dat is ook de reden dat hij ze haat.

    =D Zelf vind ik dat zijn innerlijk niet echt goed is uitgewerkt, maar ik ben opeens heel moe :(


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik wil er wel een aanmaken, maar ik ben nogal aanwezig in veel RPG dingen. Kan ik later ook nog inspringen, of niet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik maak er morgen eentje


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Annelyn Johnsen
    Leeftijd: 17


    Totumdier: Siberische tijger (Adorin)
    Kracht totumdier: Als het dier onwijs kwaad wordt kan het met dingen gaan gooien d.m.v. zijn ogen (telekinese). Annelyn traint om hetzelfde te doen in het alledaagse leven.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Annelyn is een lief meisje, dat soms onzeker uit de hoek kan komen. Maar als je haar eenmaal boos maakt, lijkt ze niet meer zo onzeker en kun je beter bij haar uit de buurt blijven. Annelyn houdt ervan om nieuwe mensen te leren kennen en te ontmoeten. Verder houdt ze van lezen, schrijven, reizen of om te gaan met haar Totumdier (Adorin.)
    Hobbies: Lezen, reizen, schrijven en viool spelen.
    Extra:--

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:14 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik maak er morgen eentje! Maar wat moet je precies allemaal invullen over je Totum? Want ik neem aan dat zo'n dier geen hobby's heeft.:3
    En wat voor krachten kan zo'n dier bijvoorbeeld hebben?


    everything, in time

    Naam: Lucy Benneth
    Leeftijd: 18
    Totumdier:


    Shadow is een sneeuwpanter.
    Kracht totumdier: Shadow kan mentale aanvallen weerstaan door ze af te laten ketsen en als tegen aanval pijnprikkels te zenden. Lucy heeft inmiddels het weerstaan van mentale aanvallen onder de knie, het uitzenden van pijnprikkels nog niet.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: spontaan, open, eerlijk en soms ietwat terughoudend.
    Hobby's: lezen, muziek luisteren en bezig zijn met Shadow.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 23:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Emina Zorana Alya Danitsja
    Leeftijd:19 jaar
    Totumdier: Leeuwin (Ivana)


    Kracht totumdier: Ivana kan als ze heel boos is iemand ontzettende pijn geven zonder hem/haar aan te raken.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Emina is opvliegend en onvoorspelbaar. Je weet nooit hoe ze op dingen reageert. Emina is gewendt om te krijgen wat ze wilt en ze zal er voor zorgen dat ze het krijgt. Ze is een echte bitch en niet snel uit het veld te slaan. Ze is heel impulsief en denkt niet veel na over gevolgen. Ze is een populair type. Emina is gewendt om wel te vechten voor haar idealen. Als ze het niet met iemand eens is laat ze dit snel genoeg merken. Emina is een moeilijk type om mee om te gaan maar ze kan ook heel gezellig zijn. Ze praat heel veel en ze is lekker gek. Humor vindt ze heel belangrijk.
    Hobbies: Sporten, feesten en reizen.
    Extra: Tattoos



    [Morgen doe ik de rest.]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Fay Valentina Rush
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Totumdier: Een sneeuwpanter. Hailey is net als Fay onopvallend. Maar toch kunnen ze beide erg verrassend zijn.
    Kracht totumdier: Hailey is moedernatuur. Dat betekent dat ze alles met de natuur kan.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobbies:
    Extra:

    [De rest komt later. Mag ik btw ook nog een jongen maken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Adriana Minola
    Leeftijd: 18 jaar
    Totumdier: Lynx (Esra)


    Kracht totumdier: Kan dromen beïnvloeden. de persoon die het gebruikt krijgt controle over de droom en kan er een ware nachtmerrie van maken, alles wat er in de droom gebeurt gebeurt ook met de persoon van wie de droom wordt beinvloed
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Adriana is van nature een verlegen meisje, maar dit probeert ze te verstoppen door een enorme flapuit te zijn. Ze lacht enorm graag, en het is niet makkelijk om haar lach van haar gezicht te slaan. Maar als je haar eenmaal boos hebt gekregen, dan kan ze misschien wel eens wraak nemen. Ondanks dat ze heel verlegen is, wil ze heel graag nieuwe mensen ontmoeten.
    Hobbies: Zingen, schrijven en lezen.
    Extra: In het verleden is ze heel erg gepest geweest.


    Take me to wonderland

    Kan ik nog meedoen? (:

    Naam: Seryna L'amoure
    Leeftijd: 17
    Totumdier: Poolvos (Latoya)



    Kracht totumdier: Latoya kan bloed besturen, waarbij je moet denken dat hij totalen controlen over het lichaam kan hebben. Zelf gebruikt hij dit niet vaak.

    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Seryna houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten. Ze is niet graag alleen, wanneer ze dat wel is ziet ze overal het verkeerde in. Ook kan super veel praten, maar als het nodig is, is ze het stilste meisje die je ziet. Seryna wilt ook altijd iedereen helpen, maar wanneer ze zelf hulp nodig heeft, weigert ze het altijd. Wanneer ze piano speelt is ze vaak stil en geconcentreerd. ze wil het liefst niet gestoord worden, maar als je dat wel doet kan ze erg geïrriteerd raken. Soms laat ze haar gedachtes leiden over haar doen en is ze helemaal weg van aard.
    Hobbies: Pianospelen + zingen.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd: 18
    Totumdier: Beer (Moose)


    Kracht totumdier: Moose kan je pijn laten voelen, dit kan emotionele pijn zijn maar ook lichamelijke pijn zijn. Dit doet hij door zich te concentreren en naar je te kijken. Het is niet zo dat hij het perongeluk doet hij moet zich er namelijk van bewust zijn dat hij het doet.
    Uiterlijk:



    Liam heeft bruin haar en is 1.87 lang. Hij heeft een licht getinte huid. Door het sporten heef thij een goede conditie wat je ook aa hem kan zien. Hij kleed zich casual en nonchalant.
    Innerlijk: Liam is spontaan en sociaal, hij houd van sporten en muziek maken. Hij heeft dan ook een bandje waar hij gitaar in speelt en zingt. Naast gitaar spelen speelt hij ook piano alleen dan wel klassiek dat weet niemand van hem en dat wilt hij ook zo laten omdat hij het niet echt 'cool' vind.
    Hobbies: Piano, gitaar spelen en hardlopen.
    Extra: Een half jaar geleden heeft Liam een auto ongeluk gehad waarbij zijn jongere zusje is overleden. Ze werden aangereden door een dronken bestuurder en Sarah (zijn zusje) was opslag dood. Speciaal voor haar heeft een een tatoo laten zetten. Omdat Liam zelf de auto bestuurde voelt hij zich nog steeds schuldig over Sarah haar dood.

    Tatoo:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:36 ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:12 ]

    Ooooh, ik wil ook mee doen (: Reserveer maar een meisje voor me (:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Naam: Eleanore Springfield
    Leeftijd: 17
    Totumdier: Dust


    Kracht totumdier: Dust is een heel slim wezen dat mensen heel snel door heeft, ondanks dat hij hun gedachten niet letterlijk kan lezen weet hij toch wat ze ongeveer denken en in welke gemoedstoestand ze verkeren.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ze is iemand die nogal negatief ingesteld is en ziet overal de nadelen van in maar toch is ze een aangenaam iemand om mee om te gaan. Ze is redelijk spontaan en weet de negatieve gedachten meestal voor zich te houden. Voor de rest is ze nogal een flapuit en recht door zee.
    Hobbies: schrijven en zoveel mogelijk plezier maken.
    Extra: Haar ouders zijn redelijk rijk wat haar wel eens tot een verwend nest maakt als het haar uitkomt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.