• Dat is dus een van onze examenvragen morgen, maar ze gaat sowieso alles wat ik zeg afkeuren ._.

    Dus ja, wie is Jezus voor jou? Iemand die een antwoord heeft dat ze wél zou goedkeuren?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Iemand die ons leert hoe je moet omgaan met je naasten.
    Een voorbeeld van hoe de mens zich zou moeten gedragen.

    =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een man in een jurk. (krul)
    Oké straks komt het goede antwoord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tsja, een inspiratie in je leven? Een kijk op het leven? Dat is altijd wel een goed antwoord.

    Maar voor mij persoonlijk speelt Jezus niet zo;n grote rol :$
    ik denk dat je die vraag gewoon het beste eerlijk kan antwoorden, ik bedoel, zo'n meningsvraag kunnen ze moeilijk fout tellen.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Tsja, een inspiratie in je leven? Een kijk op het leven? Dat is altijd wel een goed antwoord.

    Maar voor mij persoonlijk speelt Jezus niet zo;n grote rol :$
    ik denk dat je die vraag gewoon het beste eerlijk kan antwoorden, ik bedoel, zo'n meningsvraag kunnen ze moeilijk fout tellen.

    Oh jawel, waar ik op school zit moet je bij eigenmeningvragen de mening van de leerkracht of van een goede christen geven. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, hier komt mijn gezeik. Jezus is niets voor mij? Maar ik ga eens een antwoord proberen te formuleren :'D
    - Voor mij is Jezus de man die de samenleving van deze tijd heeft verandert door het verleden. Door hem, de zoon van God, zijn mensen beginnen geloven. Door hem zijn mensen kinderen van God geworden, nog meer dan dat ze in theorie beschreven worden. -
    Meer krijg ik er niet uit ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (Dit is niet mijn mening:) Jezus is een wijze man die ons leert dat je jezelf soms moet opofferen voor anderen zodat de situatie uiteindelijk beter wordt door jouw opoffering. Jezus leert je om om je medemens te geven en iets goeds te doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mercury schreef:
    Tsja, een inspiratie in je leven? Een kijk op het leven? Dat is altijd wel een goed antwoord.

    Maar voor mij persoonlijk speelt Jezus niet zo;n grote rol :$
    ik denk dat je die vraag gewoon het beste eerlijk kan antwoorden, ik bedoel, zo'n meningsvraag kunnen ze moeilijk fout tellen.

    Zij wel op de een of andere manier =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een historisch figuur.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Een historisch figuur.


    Behind every great man there’s a great woman

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Zij wel op de een of andere manier =/

    Naar mijn idee kan je daar een klacht over indienen bij de directeur, toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voor mij is Jezus een man zoals een ander. Hij kan even goed een verzinsel zijn en hoogstwaarschijnlijk is hij zo opgeblazen als wat. Hij zal 'iets' hebben gehad -als hij al zou hebben bestaan-, maar serieus: hij zal niet zo fantastisch geweest zijn als beschreven. :'D

    Maar bon. Ik zal mijn godsdienstig brein -voor zover ik dat heb- eens laten werken. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 20:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Iemand die ons heeft leren tellen.


    Smiling but close to tears.

    Een mythe of gewoon een doodsimpele man die niets bijzonders gedaan heeft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een man uit de geschiedenis die voor een wereldwijde religie genaamd het Christendom gezorgt heeft?


    we've only said goodbye with words

    Een verzinsel. Voor hetzelfde geld was Jezus een bandiet en was Piet de goede, maar pikte Jezus de eer in, ofzo.
    Sorry, maar ik kan daar niet in geloven.


    Let the Night embrace you