• Hyee,
    ik zit met een probleem, namelijk, mijn haar ! Ik heb het eergisteren gewassen, en gisteren was het alweer vettig ! Ik heb al verschillende soorten shampoo gebruikt, ook shampoo tegen vettig haar, maar dan wordt het nog sneller vet ! Hebben jullie dat ook? Of is het gewoon door de puberteit?
    Tips? ;o
    <3

    geen idee of er al een topic over was ;x


    My friends are my estate.

    Een vriendin van mij had het vroeger ook heel erg. Maar dan is ze er mee naar de apotheker geweest en heeft ze achter een shampoo gevraagd, en nu heeft ze het helemaal niet meer. Ik weet niet juist welke shampoo, maar misschien kun je net hetzelfde doen. (': x


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    Een vriendin van mij had het vroeger ook heel erg. Maar dan is ze er mee naar de apotheker geweest en heeft ze achter een shampoo gevraagd, en nu heeft ze het helemaal niet meer. Ik weet niet juist welke shampoo, maar misschien kun je net hetzelfde doen. (': x

    Oke, dat ga ik dus eens doen (: dankje <3


    My friends are my estate.

    Geen idee, ik heb er geen last van. Maar wel vervelend voor je!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb dat ook. Als ik vandaag douche, is het morgen alweer vet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb sneller vet haar als ik ze te snel was. Ik was ze om de 2 dagen: 1 dag wel, volgende dag niet, volgende dag wel,... Als ik die perongeluk 2 dagen achter elkaar was is hij sneller vettig.
    Dus misschien meer tijd houden tussen de keren dat je ze wast?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik denk dat,hoe vaker je het wast,hoe sneller het vettig wordt.
    dus was je haar pas na 2 dagen,en niet elke dag,dan wordt het normaal minder snel vettig.


    everybody needs a song.

    Scandal schreef:
    Ik heb sneller vet haar als ik ze te snel was. Ik was ze om de 2 dagen: 1 dag wel, volgende dag niet, volgende dag wel,... Als ik die perongeluk 2 dagen achter elkaar was is hij sneller vettig.
    Dus misschien meer tijd houden tussen de keren dat je ze wast?

    Jaa, dat doe ik ook zo. Misschien moet ik dat maar eens doen ook. <3


    My friends are my estate.

    Mijn haar is ook supersnel vettig. Echt irritant.

    Je haar niet te veel wassen. 3 keer per week is genoeg.

    Hoe vaker je je haar wast hoe sneller het vettig word
    Ik gebruik head & shoulder, citroen, die is voor vettig haar :Y) Ik heb geen idee dat hij echt werkt maar hij ruikt zo lekker :9~


    Live life limitless.

    Misschien minder vaak wassen. Dan wendt je haar daar niet aan en dan wordt het minder snel vet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb het ook,, alleen niet zo erg, maar ik moet van mijn ouders nu om de dag mijn haar om de dag wassen.. Ik weet niet of het helpt maar als je het zo snel krijgt, ja, wat doe je ertegen?? dat weet ik niet. Mijn moeder zei dat er vroeger wel echt goede shampoo in de winkel lag tegen vet haar, maar dat het er nu niet meer is....

    ik hoop dat je er wat tegen kunt vinden! :Y)


    Dream not your live, live your dream!

    Dat heb ik ook =\ Mijn haar moet eigenlijk elke dag gewassen worden, maar dat doe ik niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet zo vaak douchen c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Puberteit, geen zorgen- het gaat over maar het is inderdaad irritant. Je moet niet te veel je haar gaan wassen, en als je ze wast- was ze dan met baby shampoo als je dat in huis hebt of verdun je shampoo heel goed, met water. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.