• Wie kent Ibrahim Afellay?Dat wil ik namelijk wel wetenVoor de gene die hem kennen wat vinden jullie van hem? Je kunt hier alles over hem bespreken..

    Groetjes!


    So far away..

    Pff ik heb over hem gehoord dat hij zijn dochter dacht ik verloren was toen tijdens EK, en daardoor weet ik dat hij voetballer is..meer niet:P:X


    Why don't you break my heart

    Ik ken hem niet :X


    Tanya is de beste.

    Ik ken hem ook niet :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    never heart of him

    Pff ik heb over hem gehoord dat hij zijn dochter dacht ik verloren was toen tijdens EK, en daardoor weet ik dat hij voetballer is..meer niet:P:X


    Haha nee dat is boularoez ofzo iets.

    Zoek op Google naar hem !
    Hij is UBERknap!


    So far away..

    Afellay is lekker:P


    Take My Picture Hollywood, I Wanna Be A Star!~Lady GaGa

    Pff ik heb over hem gehoord dat hij zijn dochter dacht ik verloren was toen tijdens EK, en daardoor weet ik dat hij voetballer is..meer niet:P:X


    dat is uhhh,
    een andere. XD
    ik kan even niet op zn naam komen. :P

    Oja,
    Affelpie is net lekker :)


    It's not the same without you.


    NIEUWS:
    Er is een scheidsrechter geschorst omdat ie Ibrahim Afellay uitscholf voor: Tyfes Hond.

    Doe gast is toch voetballer?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Appelvlaai, zo ken ik hem alleen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pff ik heb over hem gehoord dat hij zijn dochter dacht ik verloren was toen tijdens EK, en daardoor weet ik dat hij voetballer is..meer niet:P:X

    Dat was toch Khalid Boulahrouz ofzeu?


    NIEUWS:
    Er is een scheidsrechter geschorst omdat ie Ibrahim Afellay uitscholf voor: Tyfes Hond.

    Woow OMG O.o Ik had wel ergens gelezen dat die scheids geschorst was, maar wist niet daarvoor :O Wattan ASShole

    Eeen schatje!! :$


    Träume sind wirklich!!

    Ibrahim Afellay is UBERHOT


    http://www.vips4kids.nl/images/voetbal/psv/PSV_PORTRET%20(HOME)/IbrahimAfellay.jpg


    As If You'll Ever Love Me

    Hij is lekkerding geak:|


    Pictures fade away, but memories are forever