• Ik heb een idee voor een nieuwe story, maar ik vraag me af of mensen hem zouden lezen?

    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?.

    Welke titel?

    1.I know something you don't know
    2.These secrets will kill me
    3.Everyone has a secret
    4.Dirty little secret





    Everyone has a secret

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 17:29 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Everyone has a secret.:D
    of ander misschien deze I know your secret?
    maar ik wil wel lezen.
    stuur maar een link waarneer hij online is


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Everyone has a secret!

    Dirty Little Secret
    stuur je mail als hij online staat? :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dirty Little Secret
    stuur je een pb/gb als hij online staat?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Grizzly schreef:
    Dirty Little Secret
    stuur je mail als hij online staat? :D


    Zal ik doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.