• Mijn beste vriend is zo'n kinderachtige klootzak! Serieus, ik vind hem echt zielig!
    Ik heb sinds 29 mei weer met T., voor de tweede keer. Mijn bf, N., is hier boos om. Het is al een keer eerder aan geweest met T. en toen hebben we veel problemen gehad, maar dat is al 4 maanden geleden en het gaat nu wel goed. Gisteren belde ik N. op. Hij zei dat hij kwaad op me is vanwege mijn relatie met T. Hij wil pas weer met me afspreken als het uit is en ik een nieuw vriendje heb.
    Ik ben zoooooo boos. Het lijkt net alsof ik moet kiezen en dat wil ik niet!

    Wat moet ik doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wat gaat het N nu aan of je met T bent of niet?

    HelloMyHate schreef:
    wat gaat het N nu aan of je met T bent of niet?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Misschien is hij bang je te verliezen. Praat met hem dat het echt niet het geval is. Je kan ook vragen wat hij nou precies tegen T. heeft.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je moet er met allebei over gaan praten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HelloMyHate schreef:
    wat gaat het N nu aan of je met T bent of niet?


    Hij denkt dat het deze keer weer fout gaat.. Hij kwam net op msn:
    niels zegt:
    *je hebt nog met t?

    Ik weet niet wat ik moet zeggen, want eerlijk gezegd: ja! Maar dan wordt hij boos en dat wil ik niet.. Is liegen beter in dit geval?
    Er valt met N. echt niet te praten..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nerveus schreef:
    Je moet er met allebei over gaan praten.

    En vooral niet liegen gewoon vragen waarom hij er tegen is.

    Kvindd dat Je vrienden nog steeds voor je Liefjee komt.
    Zeg tegen je lief dat jullie beter vrienden kunnen zijn ofzoo..
    Maar Jouww keuss.
    Veel sterktee..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind dat N. totaal geen reden heeft om zo te doen, N. moet blij voor je zijn, als jij je terug goed voelt bij T. dan moet hij dat aanvaarden, ok, hij mag een beetje beschermend enzo zijn omdat het de vorige keer fout liep, maar dan moet hij je steunen en opvolgen, en je zeggen wanneer het terug fout aan het gaan is, je niet voor een keuze zetten, je moet met hem gaan praten, ookal lukt dat niet. N. is je beste vriend? Nou, zeg dat als hij echt je beste vriend is, dat hij luistert naar wat je te zeggen hebt en dat hij dan zijn conclusies maar trekt. Jah, vrienden zijn ook belangrijk, soms belangrijker dan je vriendje zoals Chiarabieber zegt, maar je vrienden moeten ook wel bij je blijven en je niet achterlaten omdàt je een vriendje hebt, dat vind ik ervan. sorry als je er niets mee kunt doen..

    HelloMyHate schreef:
    wat gaat het N nu aan of je met T bent of niet?


    None but ourselves can free our minds.

    Hij is gewoon jaloers op jou en T.


    Smiling but close to tears.

    HelloMyHate schreef:
    wat gaat het N nu aan of je met T bent of niet?


    Pop ate my heart.

    hoezo heeft N er probleem mee dat je met T hebt?


    If you believe in yourself anything is possible

    ik dnek dat N je wilt beschermen.
    Zeg dat het nu wel beter gaat en dat je zelf kan beslissen.


    Food.