• Ja, echt. Ik ben dit jaar naar een nieuwe klas gegaan samen met xjustxmyself, en daar zit zo'n jongen die helemaal hetzelfde kapsel heeft én dezelfde lengte als Justin Bieber. (nerd) Dus nu noemen we hem altijd Bieber als we hem tegenkomen in de gangen enzo, haha n.n

    Nog iemand van jullie die een klasgenoot heeft die heel erg lijkt op een celeb? Of die misschien zélf op een celeb lijkt? (:

    Edit: Oh ja, ik ben trouwens zelf geen fan van JB hoor, dat maakt het net nog extra grappig x)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:18 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik zou dood gaan als Justin Bieber bij mij in de klas zat ik kan zijn hoof dniet uitstaan. (nerd)
    En godzijdank niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik zou dood gaan als Justin Bieber bij mij in de klas zat ik kan zijn hoof dniet uitstaan. (nerd)
    En godzijdank niet.

    Hahaha, begrijpelijk (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Nog nooit gehad.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Op mijn school zitten twee Justin Bieber klonen ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Op mijn school zitten twee Justin Bieber klonen ;__;

    Oeeeh, dat is pas erg ö


    Beeeeeeeesje :-)

    Neee, maar er zijn wel lekkere jongens.:9~


    .

    Toevallig ook op Justin Bieber, hahaha.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Oeeeh, dat is pas erg ö

    Uhu, haha.
    Ze worden trouwens wel door de hele school JB genoemd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghaha! Zalige beer!
    En inderdaad, de Bieber bij ons in de klas is grappig!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik zag er vandaag wel eentje, een eersteklas 8)
    [bieber]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Uhu, haha.
    Ze worden trouwens wel door de hele school JB genoemd :'D

    Slim plan, misschien wordt het wel eens tijd dat ik de rest van de school ga wijzen op het feit dat hij een Biebertje is (:


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    Ghaha! Zalige beer!
    En inderdaad, de Bieber bij ons in de klas is grappig!

    En hij kan goed dansen en zingen! xD


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    En hij kan goed dansen en zingen! xD

    Zeker da !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Slim plan, misschien wordt het wel eens tijd dat ik de rest van de school ga wijzen op het feit dat hij een Biebertje is (:

    Ja, misschien moeten we dat gaan doen!
    Iedereen gaat dat meteen gebruiken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, misschien moeten we dat gaan doen!
    Iedereen gaat dat meteen gebruiken!

    Haha :'D En aangezien dieje Dorien ook heel de tijd zit uit te kakken, is dat wel toegestaan vind ik (: Weten we ook weer wat we morgen gaan doen! Ohja, ik heb nog een beter plan! We gaan dat aan alle leraren vragen tijdens de pauze! "Seg meneer, vind jij nu ook niet dat Cedric heel erg op Justin Bieber lijkt..?" en aangezien die JB waarschijnlijk niet gaan kennen, nemen we ook een foto van hem mee :'D En dan zeggen we dat ze dieje zo moeten aanspreken in de les!


    Beeeeeeeesje :-)