• Hoi Quizletters,

    Zoals iedereen ongetwijfeld wel weet is het WK vandaag begonnen. Daarom wordt er een WK-fotowedstrijd georganiseerd, met als prijs jouw foto in de nieuwsbrief.
    De opdracht is heel simpel: maak een WK foto (en die hoeft niet perse voor het Nederlandse team te zijn). Inleveren kan tot en met het einde van het WK (11 juli). De foto moet op Quizlet geplaatst zijn. De mods zullen de vijf leukste foto's uitkiezen en op die vijf kan later gestemd worden voor de winnaar d.m.v. een pol.

    Heel veel plezier en succes!

    Gelieve je foto in dit topic te posten

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2010 - 22:54 ]


    I am an idiot, I move.

    Foto is lame, maar ik was melig c:

    Cause we are

    THE ORANGE ARMY.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Alleen vandaag nog kunnen foto's ingeleverd worden, dus leef je uit :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar 4 foto's?
    Waar zitten die oranje supporters. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wordt hier nog iets mee gedaan?
    *sorry voor dubbelpost*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet of 't nog nodig is hier iets mee te doen? Tenzij jullie het graag willen. Na de teleurstellende overwinning van Spanje, is dit een beetje blijven liggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Ik weet niet of 't nog nodig is hier iets mee te doen? Tenzij jullie het graag willen. Na de teleurstellende overwinning van Spanje, is dit een beetje blijven liggen.

    Ikzelf vind het niet zo erg, vind het alleen jammer van de weinige inzendingen. Langs de andere kant vind ik het ook wel jammer voor degenen die wel moeite hebben gedaan.
    Maar ik beslis niet voor hen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmhm. Sowieso zijn er erg weinig inzendingen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Hmhm. Sowieso zijn er erg weinig inzendingen.

    Nja, er kwam sowieso een poll van de 5 beste inzendingen door jullie gekozen. Kan nog steeds maar dan met 4.
    Als daar geen volk op af komt, dan is het gewoon verloren moeite geweest. x]
    Maar je hebt iets gedaan, dus mogen de users niet klagen dat er nooit iets tofs wordt georganiseerd. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, maar ik denk dat het niet zoveel nut heeft aangezien het WK al afgelopen is x) En Nederland ook nog eens heeft verloren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Ja, maar ik denk dat het niet zoveel nut heeft aangezien het WK al afgelopen is x) En Nederland ook nog eens heeft verloren.

    De uitslag ging toch sowieso komen als het WK gedaan was. En het moest niet per se over NL gaan:
    De opdracht is heel simpel: maak een WK foto (en die hoeft niet perse voor het Nederlandse team te zijn).


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm, maar alle ingezonden foto's zijn wel Nederland gerelateerd :'D Enja, het WK is afgelopen, geen uitslag, dus we laten 't hierbij. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Hmm, maar alle ingezonden foto's zijn wel Nederland gerelateerd :'D Enja, het WK is afgelopen, geen uitslag, dus we laten 't hierbij. :Y)

    Jij bent de mod, jij kiest. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury