• Op school moesten wij voor TO een diavoorstelling maken. Ik had samen met een vriendin de onderwerpen Biomassa en Waterkracht. We wisten die opdracht al vanaf Januari en moesten die in de loop van deze week pas uitvoeren. In die tijd kregen we ruzie en we splitsten die onderwerpen met toestemming van de leerkracht.
    Ik had redelijk veel tijd in die powerpoint gestoken en vandaag presenteerde ik hem.
    Mijn resultaat?
    Een 14/30.
    Dat mens heeft me gewoon expres laten buizen. :l

    Waarom?
    - Blijkbaar moest ik meer vertellen over dat ene, terwijl ik op het internet steeds dat andere uitkwam en er dus vanuit ging dat het daar over ging.
    - Je moest minstens tien dia's hebben, maar omdat we gesplitst waren, dacht ik dat het er vijf moesten zijn. Is dat niet logisch?
    Ik had er ongeveer zeven of acht gemaakt, voor hoger te scoren.
    Wat denk je?
    Het moesten er toch tien zijn. Dat mag ze dan wel eens gezegd hebben. >.<
    - Originialiteit. Ik had keiveel tijd gestoken in achtergronden en fonts te zoeken. Anderen van mijn klas zijn daar niet zo bekend mee, dus ik wou daar origineel mee zijn. Wat denk je? Een dikke nul op originaliteit.
    - enzovoort >.<

    Dan steek je goddamn zoveel tijd in een powerpoint en dan geeft ze je juist een buis.

    *¨%£*¨ (6)

    En god, wat ben ik blij dat ik volgend jaar geen TO meer heb en het het einde van het schooljaar is. :3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:46 ]


    Let the Night embrace you

    Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Welk resultaat had je vriendin?

    Stap ermee naar je titularis, zou ik zeggen. Maar aangezien het het einde van het schooljaar is en je volgend jaar geen TO meer hebt, heeft dat niet veel nut. Aléja, eigenlijk wel: als je een goed cijfer wilt hebben. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Echt k*t voor je. Dit kan echt niet.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:49 ]

    JEzus :| Alles wat jij zegt dik logisch, ik had je echt f*cking 10 gegeven xD

    Wat een klote leraar zeg :O K zou hem aanklagen:Y)

    Ownee, grapje xD Kan nie hé xD

    K zou er wel wat van zeggen, want dit vind k zo lullig hé! :O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is echt wel lullig. en ja welke resultaat had je vriendin?


    .

    Marilena schreef:
    Dat is echt wel lullig. en ja welke resultaat had je vriendin?

    29/30, dacht ik. Of toch heel hoog. >.<

    Edit:
    Btw, het gaat zeggen heeft geen zin. Ik weet nu al dat ze daar niets aan kunnen doen. Ze geloven daar toch eerder een leerkracht dan een leerling.. :l

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:55 ]


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    (...)
    29/30, dacht ik. Of toch heel hoog. >.<
    En waarom had zij dan zo hoog en jij niet? :/


    Only losers can act the way you do

    Dat is echt zwaar flauw en lullig :x


    wth.

    Cappuccino schreef:
    (...)En waarom had zij dan zo hoog en jij niet? :/

    Omdat zij zo'n beetje overduidelijk het lievelingetje is en haar onderwerp veel duidelijker was.


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    (...)
    Omdat zij zo'n beetje overduidelijk het lievelingetje is en haar onderwerp veel duidelijker was.
    Ik haat jouw leerkracht TO nu al. Leerkrachten met febbekakskes zijn zo hatelijk.


    Only losers can act the way you do

    Nyx schreef:
    (...)
    Omdat zij zo'n beetje overduidelijk het lievelingetje is en haar onderwerp veel duidelijker was.

    Schakel de hulp in van hogere instanties bij jou op school.


    No growth of the heart is ever a waste

    Had ook zoiets voor, met het eindwerk moesten we samenwerken, maar zij deed bijna niet. Kortom het eindwerk was grotendeels door mij gemaakt, krijgt ze nog hogere punten ook ._.

    Maar da's wel heel oneerlijk ö. Volgens mij valt daar, spijtig genoeg, niet veel aan te doen =:/ Van zodra je het zegt vinden ze vast een uitvlucht waarom je een 14/30 had =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha aww wat zielig (baby)


    .