• Heej!

    Ik vroeg me af, je kan soms een meet&greet winnen met TH via boekjes! Ik heb het al zoveel gedaan en nog nooit heb ik gewonnen!

    Nu zijn er van die meisjes die TH gewoon per toeval tegenkomen vb. op straat. (ik bn zo jaloers op hun!)

    Hoe of Door wat wil jij TH ontmoeten?
    per toeval/via boekjes of nog iets anders..


    Camille :')

    ik zou ze heel graag, in het echt tegen komen.
    maakt niets uit hoe als ik ze maar tegen kom:P

    mijn nichtjes hebben ze wel eens gezien naar het concert dat was niet de bedoeling m\aar ben zo jaloers zou ze echt willen zin naast me ofzo:)

    xxXXxx thlover2

    ik zou ze graag eens met een meet en greet willen ontmoeten, per ongeluk mag ook hoor!


    Xanans

    deze week kun je bij de joepie en hitkrant een meet & greet met th winnen en ook bij tmf.nl maar daar moet je 16 jaar of ouder zijn!wees er snel bij!!!!

    Ik wil ze heel graag ontmoeten maakt niet uit gwn per ongeluk op straat of met een meet & greet!
    kiss helga

    Ik was eens close geraakt :P op de TMF-awards waren ik en mn vriendin hopeloos verdwaald: het was zaterdagmiddag, in een wildvreemde stad, en er was geen kat te bekennen... we stapten van de bus, en daar stondne we dan xp toen zijn we beginnen stappen op puur geluk, en na een half uur ronddwalen kwamen we opeens in een lange straat, en zagen we een bordje staan: entry stars! wij flippen! :D we kome daar zo aan een beveiligde ingang me slagbomen nzo, ik ga zo naar de security: wij zijn VIP! en die late ons gwoon binne! :P daar liepe we dan, tussen de tourbusse! xD en dan zijn we nog meer verdwaald, en we hadden een geheime ingang gevonden, maar dat durfden we wel nii xp stel da ze ons buite smete!

    toen zate we tog dicht bij een ontmoeting me TH.. :D

    per toeval...


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    Zoals in alle series staat x'D

    Ik was eens close geraakt :P op de TMF-awards waren ik en mn vriendin hopeloos verdwaald: het was zaterdagmiddag, in een wildvreemde stad, en er was geen kat te bekennen... we stapten van de bus, en daar stondne we dan xp toen zijn we beginnen stappen op puur geluk, en na een half uur ronddwalen kwamen we opeens in een lange straat, en zagen we een bordje staan: entry stars! wij flippen! :D we kome daar zo aan een beveiligde ingang me slagbomen nzo, ik ga zo naar de security: wij zijn VIP! en die late ons gwoon binne! :P daar liepe we dan, tussen de tourbusse! xD en dan zijn we nog meer verdwaald, en we hadden een geheime ingang gevonden, maar dat durfden we wel nii xp stel da ze ons buite smete!

    toen zate we tog dicht bij een ontmoeting me TH.. :D



    Waah, zoo cool x'D

    Ik was eens close geraakt :P op de TMF-awards waren ik en mn vriendin hopeloos verdwaald: het was zaterdagmiddag, in een wildvreemde stad, en er was geen kat te bekennen... we stapten van de bus, en daar stondne we dan xp toen zijn we beginnen stappen op puur geluk, en na een half uur ronddwalen kwamen we opeens in een lange straat, en zagen we een bordje staan: entry stars! wij flippen! :D we kome daar zo aan een beveiligde ingang me slagbomen nzo, ik ga zo naar de security: wij zijn VIP! en die late ons gwoon binne! :P daar liepe we dan, tussen de tourbusse! xD en dan zijn we nog meer verdwaald, en we hadden een geheime ingang gevonden, maar dat durfden we wel nii xp stel da ze ons buite smete!

    toen zate we tog dicht bij een ontmoeting me TH.. :D



    Oh my gott xD

    Ik wil zou eens willen afspreken ofzo. Dat ik bevoorbeeld een afspraakje kan maken in een brief en dat ze dan ook echt komen.

    of gewoon op de straat tegen komen :P


    Let the Night embrace you

    Hmm.. ik zou het zo willen;

    TH rijd met de tourbus over de weg, ik bots zonder te weten dat het de TH tourbus is tegen het busje op, spring uit de auto en kijk of het goed gaat met de personen. Dan zie ik dat het TH is en dan probeer ik niet te flippen xD


    a figment of your imagination


    Ik wil ze ontmoeten op een feestje en/of discotheek :'D


    I recycle my thoughts.

    Het liefst wil ik ze gewoon per toeval tegen komen, maar hoe maakt niet echt uit. ik wil ze gwn eens ontmoete


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n