• De twincest Serie van ShayenneSLUT
    http://www.quizlet.nl/serie/5413/behind-those-eyes-of-my-brother-twc/
    wordt verwijdert.
    Even uitleg aan de users omdat hij anders meteen niet meer bestaat enzo. Dit verhaal is gejat van Eszti. Deze schrijfster heeft op vele fora dit verhaal gepost onder het motto 'dat ze het zelf geschreven had.' Dit si niet het geval. De originele schrijfster heeft ernstig bezwaar aangetekend tegen 'het verkrachten van haar verhaal' en iedereen kan zo merken dat dit inderdaad het geval is. Haar originele verhalen kun je vinden op http://www.indieewigkeit.tk/
    Ook de gejatte SA Flugels, van dezelfde persoon is nu al verwijdert. De echte naam daarvan is 'Leih mir deine Flügel.'

    Waarschuwing aan jatters: Waag het niet, het is ontzettend lullig tegenover de originele schrijfsters.

    Wat mij verder nu boeit is, of er veel mensen hier dat verhaal gelezen hebben? Want als je dat verhaal goed vond is de originele versie zeker een aanrader.
    Maargoed dit is geen promotie topic, aber een waarschuwing.

    Ik vind het goed dat jullie hier iets aan doen.
    ^^
    Vind het egt lullig als iets gejat word van een ander, en dan ook nog de lef hebben om er met de eer van door te gaan.

    x

    Groot gelijk !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    gelukkig dat er iets aan gedaan is. Eszti is een geweldige schrijftster en ik vind niet dat mensen zomaar ongestraft haar verhalen mogen jatten!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ps iedereen neem een kijkje op haar site.. hij is het echt waard~!


    Wie du mir, so ich dir.

    kirst ken jij eszti
    en dat zeg jij niet tegen mij
    een goede twincest en jij meld dat neit:P
    sukkol
    maar ik haat het als mensen je verhalen jatten
    verzin je eigending weetjewel, want dit is gierig

    Whaha nou nee ik ken der niet.. maar ik lees wel vaak verhalen op haar site.. nouja nu je het zegt heb dat allang niet meer gedaan.. maar dat deed ik altijd laat ik het zo zeggen xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    xD Jeehhh.. !! dat is echt supa :) eindelijk alle jatters krigjen hun verdiende loon :D

    MOETEN ZE ZELF MR WAT BEDENKEN! :D


    We can only learn to love by loving.

    Ja, en vooral omdat Eszti een van de bekendste topschrijfsters is in de Tokio Hotel Fanfictie wereld, is dit een enorme naaistreek. Dat verhaal van die jatter staat op onwijs veel fora, en we zijn druk bezig hem overal te laten verwijderen.

    Zo, dat twincest verhaal is nu weg.
    Nogmaals, als je iemand van jatten verdenkt, meld het dan zo snel mogelijk!

    ps iedereen neem een kijkje op haar site.. hij is het echt waard~!

    Jouw site is ook echt fantastisch. (:

    OT; Vet goed dat er nu iets aan gedaan word.

    ps iedereen neem een kijkje op haar site.. hij is het echt waard~!

    Jouw site is ook echt fantastisch. (:

    OT; Vet goed dat er nu iets aan gedaan word.



    Dat moest eigenlijk op dit account gezegt worden ;'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Goedzo dat er iets aangedaan wordt:D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg, het is écht zwak als je verhalen steelt van anderen die er kei hard hun best op hebben zitten doen. Mijn verhaal op ElmoAttack was ook letterlijk gekopieërt, en die is gelukkig ook verwijdert, maar nu kan ik me dus voorstellen hoe kut die mensen zich kunnen voelen als er met hun verhaal succes is, maar onder de naam van een ander...
    Ik irriteer me al dood aan al die mensen die geen hersens in hun kop hebben, en ideeën gaan lopen stelen, maar overkopieëren vind ik echt te ver gaan.

    Inderdaad, schrijfers doen enorm veel moeite voor een verhaal, en om het dan klakkeloos over te nemen. Echt dat is zó kansloos.

    Maargoed dat meisje heeft ook een eiogen site waar die verhalen óók staan, en ik werk nu samen met schrei om die uit de lucht te halen. Like, ze gaat gewoon te ver.

    ik vind het echt zwaar zielig als je verhalen van andere gaat jatten!
    en dan vooral lullig voor de echte schrijvers


    Te quiero y solamente usted.