• Als er een spin op je kamer zit, smijt je het boek erop en ga je op het boek springen.
    En dan is de spin dood :Y)
    Met dank aan Amanda voor deze wijze les ;D

    Hoe vermoorden jullie die beesten? :3


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Spinnen sla ik meestal dood, maar vliegen jaag ik altijd weg :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Arrogant schreef:
    (...)
    Ghehe, ik ook niet. Maar als het om insecten gaat, dan ben ik hun grootste nachtmerrie. Ik haat insecten -en ik haat niet snel iets of iemand ;x-

    Dat is nog geen reden om een levend wezen,die banger voor jouw si dan jij voor hem, te doden. Waarom haat je ze iegenlijk?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik roep iemand van het gezin om dat weg te komen doen. En als er niemand is, dan ga ik wel ergens anders zitten.
    Alleen van die hooiwagens die vermoord ik zelf want dat is leuk. :Y)

    ik ga gillen en wegrennen en roep mijn broer, pa of stiefpa. ;x die gooien ze naarbuiten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Exercitus schreef:
    Goshie,waarom dood je hem nou? Ik dood nooit dieren.

    ik ook niet maareh iemand uit mijn klas doet dit:
    "OMG! Bleg een vieze enge spin!!!" *begint heeel hard te gillen* SPIN SPIN SPIN!!! *pakt haar schooltas* *mept de spin van de muur* *begint op de spin te springen* "Gelukkig dat enge beest is dood!"
    ^^zij is compleet gestoort hea?

    Nyx schreef:
    Ik ben niet zo laf om een ander z'n leven te nemen zelfs als is dat maar een enge spin... :l


    hoezo is dat laf?
    Dat slaat ook nergens op (:

    OT : ik laat ze meestal lopen als het kleintjes zijn, maar als ze echt groot zijn dan spuit ik deo over ze heen :P

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:57 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zet ze buiten, door ze op een blaadje te laten lopen. Gister had ik nog een vlieg met een kapot vleugeltje gered._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik neem mijn schoen en doe hem dood
    ofwel als ie inde badkamer of in wc zit neem ik wcpapier en nijp ik hem toe en dan spoel ik hem door in het toilet..
    Gisteren zat er een in bad en heb hem met de sproeiern weggesproeid door de afvoer xd


    Keep on smiling

    Doodslaan of haarlak of zo. Maar meestal zijn het gewoon muggen, geen spinnen of ander ongedierte, want die kom ik niet tegen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 13:00 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik haal er altijd iemand bij van het gezin :Y)
    No way dat ik dat beest zelf vermoord, heb er veel te veel schrik van ^^


    -

    Ik gooi er een boek op xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ik ook niet maareh iemand uit mijn klas doet dit:
    "OMG! Bleg een vieze enge spin!!!" *begint heeel hard te gillen* SPIN SPIN SPIN!!! *pakt haar schooltas* *mept de spin van de muur* *begint op de spin te springen* "Gelukkig dat enge beest is dood!"
    ^^zij is compleet gestoort hea?


    Zo doe ik dat ook -gniffel-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn voeten.
    Ik ben vanochtend met mijn blote voeten op een of ander beest gaan staan. Ik stond daarna wel een kwartier mijn voet te wassen onder de kraan, zo vies vond ik het D:

    Maar meestal gewoon een tijdschrift ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ren altijd gillend naar m'n vader of moeder toe.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik durf urenlang niet op mijn kamer te komen als er een spin zit (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'