• Ik heb twee story ideeën en weet nu niet welke ik wil doen. Dus vraag ik het jullie. Welke lijkt jullie het leukst om te lezen?

    Hier bestaat Tokio Hotel

    Loraine Haylings is een meisje van net 16 jaar. Ze heeft een leuk leven, veel vrienden en het gaat lekker op school. Maar ergens is ze toch best onzeker over haar zelf en haar uiterlijk, op school word ze toch ook weer niet echt geaccepteerd vanwege haar uiterlijk. Ook heeft ze nog nooit een vriendje gehad wat haar nog onzekerder over haar zelf maakt, aangezien iedereen in haar omgeving dat wel heeft.

    Op school heeft ze net te horen gekregen dat ze aan het einde van 3Havo met school naar een zelf gekozen stad in Europa mogen. Ze krijgt een lijstje met steden en haar geluk kan niet meer op, als ze ziet dat Berlijn ook gekozen mag worden! Samen met een vriendin kiest ze voor Berlijn, aangezien ze een enorme Tokio Hotel fan is! Ze gaat er natuurlijk stiekem een beetje met de hoop heen dat ze de jongens ontmoet. Maar wat als er veel meer gebeurd dan alleen ontmoeten? En ze absoluut niet meer terug wil naar Nederland?


    of...


    Hier bestaat Tokio Hotel niet.
    Mira Fayders is een typisch 16 bijna 17 jarig tienermeisje. Houd van make-up, jongens, feesten en shoppen. Haar leven lijkt perfect, ze heeft lieve ouders en vrienden en een vriendje die om haar geven. Totdat ze moet verhuizen naar Duitsland, omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Wat dus ook betekent een nieuwe school, ze vindt het vreselijk. Maar probeert er toch het beste van te maken. Al snel leert ze mensen kennen en heeft ze al snel vrienden. Het lijkt uiteindelijk toch allemaal wel mee te vallen, totdat ze voor de eerste keer gym krijgt. En de ontzettende lekkere gymleraar Tom Kaulitz ontmoet.


    Edit: verhaal 2 is al online en verhaal 1 ga ik waarschijnlijk met iemand anders van Q schrijven (:.
    Hier is de link van verhaal 2:
    Verliefd op niet zomaar iemand.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:51 ]

    NorthKorea schreef:
    Wow wat een mega probleem X:
    Doe ze gewoon allebij dan (:

    Het is ook een vreselijke mega groot probleem! -drama- x]

    2 ik haat th al dus dan maar als ze nie bestaan :P


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou 1 doen.
    Ik hou niet zo van leerling-leraar verhoudingen, vind ik een beetje, pedoo. :'3
    Maar idee 1 zou ik graag willen lezen!


    http://ciinderella-.tumblr.com/