• De laatste tijd krijg ik steeds als ik Q open een melding dat er een fout in de pagina zit, en dan staat er van: In Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak en dan kan je klikken op: verzenden en niet verzenden. Maar hoe dan ook, dan sluit Q automatisch af. En dat is dus heel vervelend. Nu vroeg ik me af:
    Hebben hier meer mensen last van of ligt het aan mijn computer?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 10:19 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Paraguay schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Niets raars aan. Dan is er iets mis met de verbinding, moet het even afsluiten en dan kan je er weer op. Misschien irritant, maarja.

    Niet mee eens. Ik word er behoorlijk chaggo van als ik om de drie minuten het bericht krijg 'This page has been restored' of 'Vanwege een probleem met de pagina moet IE worden afgesloten'. Das niet normaal.

    Anyway, ik denk nog steeds dat het aan de opmaak van Q ligt en de manier hoe Compatibiity View - zo'n icoontje bij 'refresh' en dat rode kruisje - erop reageert. Volgens mij heeft deze site een verouderde opmaak en CV wil dat fiksen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ehbd at dus ook de hele tijd!


    Ivar Oosterloo.

    Damn door die fouten heb ik mijn hoofdstuk verloren ._.

    PleaseBiteMe schreef:
    Dat heb ik ook, echt de hele tijd de laatste tijd. Super irritant!
    Dus het ligt zeker niet aan jou computer.
    Hij laad dan opzich wel weer daarna, maar gelijk 5 sec later gebeurd weer het zelfde.


    MUSIC && FASHION

    Google Chrome. Firefox heeft ook problemen te laatste tijd. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ivan schreef:
    (...)
    Niet mee eens. Ik word er behoorlijk chaggo van als ik om de drie minuten het bericht krijg 'This page has been restored' of 'Vanwege een probleem met de pagina moet IE worden afgesloten'. Das niet normaal.

    Anyway, ik denk nog steeds dat het aan de opmaak van Q ligt en de manier hoe Compatibiity View - zo'n icoontje bij 'refresh' en dat rode kruisje - erop reageert. Volgens mij heeft deze site een verouderde opmaak en CV wil dat fiksen.


    Ik hààt die compabiliteitsweergave! Zo irritant. Sinds ik daar per ongeluk op geklikt heb? (ik zet een vraagteken, omdat ik niet weet hoe ik dat dan weer heb gedaan) komt er soms op 'verbinding maken' als ik van pagina verander en soms is dat met al m'n pagina's tegelijk. Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt als ik iets aan het schrijven was. Ik irriteer me dus eigenlijk vooral aan die compabiliteitsweergave :@


    MUSIC && FASHION

    Caithlyn schreef:
    Ik heb Firefox, kan je dus niet helpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell