• ,,Birds''


    Gebasseerd op het liedje ,,Birds'' van zangeres Anouk.


    Als een witte zwaan wordt vervangen, kom Clàrine erachter dat dansen haar leven is, maar het leven niet dansen. De door ambitie onderdrukte depressie en eenzaamheid door het jarenlange afzonderen, wakkeren melancholie en verlangens naar de dood aan. Clàrine is verblindt door haar rol als gevallen witte zwaan en beschouwd de dood als vrijheid en verlossing, als een vreedzaam einde. Gracieus stervend verlaat ze het podium voor het laatste maal en de eens wonderschone zwaan sterft in trieste vreedzaamheid.


    Ik update onregelmatig wanneer ik tijd, zin en inspiratie heb. Er zullen negenentwintig hoofdstukken zijn die elk een regel vormen uit de lyrics van ,,Birds''. Het is een dramatisch verhaal met een triest einde. Ik waarschuw je dat het geen feel-good verhaal is.
    To all who died in desolation and to those who grieve the deads.


    Anouk - Birds

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een abo genomen! c:


    26 - 02 - '16

    Ik ga wel even een kijkje nemen, ben benieuwd ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Thank ya all! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het doet me denken aan Black Swan, maar een abo :)


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Het doet me denken aan Black Swan, maar een abo :)


    Ik juist geprobeerd om dat idee te vermijden, iemand anders zie het ook al. Ik heb die film nooit gezien. Het is juist gebaseerd op ,,Birds'' van Anouk en ik leg daarop de nadruk door de lyrics bij elk hoofdstuk toe te passen. c:
    Máár, heel erg bedankt voor je abo, dat waardeer ik heel erg! :'3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chapter 2 || Clouds have taken all the light


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het lijkt inderdaad heel erg op black swan.

    Etoiles schreef:
    Het lijkt inderdaad heel erg op black swan.


    Ik heb de film nooit gezien. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife