• SOS IK VERZUIP IN ME EIGEN IDEEEN!!! Ben in een veel te creative bui, k loop de hele dag te tekenen en te schrijven enzo maar ik zit te vol! Maarja wat moet ik er ingodsnaam mee doen! *Als je een banner wilt kun je toch beter niet naar mij gaan want dat kan ik nogsteeds niet zo goed, ik kan het wel maareh een ander kan het veel beter!* Ik kan nu wel een story gaan schrijven maar dan ga ik van de hak op de tak BV:
    Hoofdstuk doornroosje
    Hoofdstuk sneeuwwitje
    Hoofdstuk roodkapje
    Hoofdstuk sneeuwwitje
    enz dan slaat het helenmaal nrgens op!

    Voor n klein zelfverzonne sprookje dat je zoekt of een tekening (PAS OP: ik kan GEEN jongens tekenen maar meisjes tekenen gaat wel goewd xD) kun je eventuweel bij mij terecht.
    ALS IEMAND WET HOE IK UIT DEZE BUI KOM ZEG HET PLEASE!!!! :S

    nee srry ik heb dat nooit
    ik heb soms iets meer crea nodig xD
    kan ik niet wat van je lenen???
    en anders mag je voor mij wel een mooi bos tekenen als je wilt xD


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    nee srry ik heb dat nooit
    ik heb soms iets meer crea nodig xD
    kan ik niet wat van je lenen???
    en anders mag je voor mij wel een mooi bos tekenen als je wilt xD

    wat mij betreft neem het allenmaal mee, maareh je mag het niet terug brengen (als je dat echt doet ga je spijt krijgen geloof me)
    Bos als in bloemen of bos als in bos van de dieren bomen enz?

    Ik snap je niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap je niet: wat is er nu zo erg aan teveel inspiratie hebben? Ik snap je wel dat je het kwijt wilt, maar dan nog... :')

    Misschien kun je het best even in toom houden en alle creativiteit die je hebt op een rijtje zetten. Zo bekom je misschien een heel mooi resultaat.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:00 ]


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Ik snap je niet: wat is er nu zo erg aan teveel inspiratie hebben? Ik snap je wel dat je het kwijt wilt, maar dan nog... :')

    Misschien kun je het best even in toom houden en alle creativiteit die je hebt op een rijtje zetten. Zo bekom je misschien een heel mooi resultaat.

    goed idee! het probleem ligt hier:
    ik heb een idee, dan heb ik een beter idee en pas ik het aan, dan heb ik een nog beter idee en pas ik het weer aan (zo gaat dat ff n tijdje door) en dan is het een grote puinhoop!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:05 ]

    bos als in dieren enzo ^-^


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    bos als in dieren enzo ^-^

    Ok

    stuur maar bericht als ie af is ^-^


    #WWED - What Would Emma Do?