• Is er toen überhaupt iemand blijven wachten op de tourbus? Want een vriendin en ik hebben gestaan waar iedereen 4 maart ook stond, maar deze keer stond er toen niemand (wij waren trouwens ook na 10 minuten wachten weggegaan). Of was de tourbus deze keer ergens anders ofzo?

    -Beetje laat deze vraag, maar ik vroeg het me opeens af x)-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 21:09 ]

    Ik ben er ni geweest, wel in België :p
    Dus ik zou et ni wete :p


    Stop wishing, Start doing..

    Waar gaat het over?


    "Let them eat cake!"

    Tokio Hotel.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De tourbus was er geloof ik héél vroeg al gekomen, nog voor de eersten er waren.
    Maar dat weet ik niet zeker. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    De tourbus was er geloof ik héél vroeg al gekomen, nog voor de eersten er waren.
    Maar dat weet ik niet zeker. (:


    Maar ik heb het over na het concert, want 4 maart was er toen nog een heel feest buiten gaande x).

    26 Februari wel een soort van.
    Soort van hea.. Niet echt. ):


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik heb hem wel zien staan, hij stond schuin tegenover de parkeerplaats achter een hek.
    Maar helaas zat ik toen al in de auto, dus kon ik er niet heen [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Shokubeni schreef:
    De tourbus was er geloof ik héél vroeg al gekomen, nog voor de eersten er waren.
    Maar dat weet ik niet zeker. (:


    De tourbussen hebben we wel aan zien komen, die kwamen rond half vijf 's ochtens. Maar weg zien gaan, nee. Volgens mij niet.


    Save me with your love tonight.

    Die stonden ook aan de andere kant. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Weet ik niet, ik ben in België naar het concert geweest.


    One Day you'll remember me...

    de jongens zijn weg gegaan om 2 uur 's nachts geloof ik, en volgens mij stonden er toen helemaal geen mensen meer te wachten :3


    -

    Ja, mijn vriendin moest tot heel laat op haar vriendje wachten. Rond half 12 schijnt er toen een tourbus zijn vertrokken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, mijn vriendin moest tot heel laat op haar vriendje wachten. Rond half 12 schijnt er toen een tourbus zijn vertrokken.

    wss crew ;]


    -

    Shokubeni schreef:
    De tourbus was er geloof ik héél vroeg al gekomen, nog voor de eersten er waren.
    Maar dat weet ik niet zeker. (:

    De eersten waren er al drie of vier dagen van tevoren. Dat klopt dus niet want ik heb ze ook gezien (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    In Belgie moesten we wachten tot we werden opgehaald. (En dat was heel laat!)
    En wij hebben ook geen tourbus zien vertrekken, of toch niet die waar de jongens in verblijven.
    Dus ik vermoed dat ze heel laat vertrokken.. ofzo.