• Ik neem aan dat wel al een aantal mensen onder jullie die film gezien heeft, aangezien hij vaak getoont wordt op school tijdens de franse les. Wel ik vind het persoonlijk echt een prachtige film en eerst had ik zoiets van 'buuh, franse films zijn stom.' maar deze is toch echt wel één van mijn lievelingsfilms om al niet te zeggen mijn lievelingsfilm. Die muziek maakt het echt helemaal af. (Vois sur ton chemin, caresse sur l'ocean, la nuit..) Het is niet zo'n meidenfilm of veel actie of wat dan ook, maar heel simpel en heel mooi.

    -Hebben jullie de film al gezien?
    -Zo ja, wat vonden jullie ervan?
    -Welk vinden jullie een mooi liedje vanuit de film?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 19:04 ]


    All was well.

    Paraguay schreef:
    Oh, en wat ik zo zielig vond? Hoe heette dat jongetje ookalweer.. Pepinot? Ik vond hem echt lief en zielig ]:

    Ja! Pépinot en Boniface zijn zulke lieverdjes! En ze moesten allemaal naar voren komen om een liedje te zingen en dan zegt Pépinot zo 'Je ne connais pas des chansons.' Aaaaaah! :9~

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:36 ]


    All was well.

    Architect schreef:
    (...)
    Ja! Pépinot en Boniface zijn zulke lieverdjes! En ze moesten allemaal naar voren komen om een liedje te zingen en dan zegt Pépinot zo 'Je ne connais pas des chansons.' Aaaaaah! :9~

    Haha, aah ja! Ik herinner het me weer. Boniface had zwart haar en een bril toch? Hij was echt schattig:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, bruin krullend haar en zo'n brilletje! :Y)


    All was well.

    Architect schreef:
    (...)
    Ja! Pépinot en Boniface zijn zulke lieverdjes! En ze moesten allemaal naar voren komen om een liedje te zingen en dan zegt Pépinot zo 'Je ne connais pas des chansons.' Aaaaaah! :9~

    Pépinot is zó schattig =). Zeker op het einde als die met die leerkracht meegaat ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Pépinot is zó schattig =). Zeker op het einde als die met die leerkracht meegaat ^^.

    O ja! En hij kijkt altijd zo beteuterd. :Y)


    All was well.

    Ik heb 'm ondertussen al 3x gezien :), 2x op school en 1x op tv. De liedjes zijn echt zóóó mooi! Ik vond m echt heel goed!

    Nee, heb geen Frans en ik kijk ook geen Franse films over het algemeen. Kom zo goed als nooit in aanraking met die taal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond hem persoonlijk niet zo speciaal. Hij was wel mooi, maar niet echt origineel, een beetje een cliché-verhaal. Ik heb het niet voor die muziek-maakt-alles-goed films (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ninja schreef:
    Ik heb hem ook met Frans gezien en hij is echt mooi. De liedjes weet ik alleen niet meer, want het was 3 jaar geleden. Maar "Action, réaction!" weet ik nog wel (nerd)
    Idem dito! Wel echt een prachtige film, met prachtige muziek. Gelijk maar even opgezocht op youtube. (:

    Dat is lang geleden dat ik die film nog eens gezien heb, naja je raakt het wel snel beu als je het honderden keren moet aanzien =P *lang verhaal* en heb je Hellphone al gezien? Die is zo grappig =D


    But love's a malady without cure

    wy hebben op school die film gezien voor muzikale opvoeding & ik dacht eerst van buuh een franse film, maar de muziek is echt prachtig gewoon ik vind het echt een prachtige film x


    There's nothing like us.

    RoyalBlood schreef:
    Dat is lang geleden dat ik die film nog eens gezien heb, naja je raakt het wel snel beu als je het honderden keren moet aanzien =P *lang verhaal* en heb je Hellphone al gezien? Die is zo grappig =D

    Nee, die wil ik nog zien! Maar zijn haar is er wel mega lang D:


    All was well.

    Architect schreef:
    (...)
    Nee, die wil ik nog zien! Maar zijn haar is er wel mega lang D:

    Feit, maar het is wel een grappige film =P


    But love's a malady without cure

    Volgens mij heb ik die gezien, ging die niet over die man die die jongentjes in een koor ging laten zingen ofzo?


    SLOAN.