• Ik ben momenteel bezig met een romantisch drama over een groep verveelde tieners die tijdens een oertaal restaurantavond om de beurt geheimen met elkaar beginnen te delen om de tijd te doden, zowel gewichtige geheimen als kleine wetenswaardigheden.

    Ik ben op zoek naar kleine geheimpjes in de trant van "ik heb mijn veters pas leren strikken op mijn tiende", "ik playback altijd als de hele klas Happy Birthday voor iemand zingt", "ik dacht vroeger dat de maan en de zon hetzelfde ding waren", ...
    Stomme dingetjes die niemand over je weet gewoon, tbh.
    Dus niet je familiegeheimen en diepste angsten of zo. :')

    xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Dat iemand altijd toiletpapier of keukenrollen per se met de juiste kant naar voren wil hebben (over instead of under). Of dat iemand een belachelijke tweede naam hebt (en daarover liegt normaliter), dat iemand vroeger altijd een bepaalde superheld nadeed op het schoolplein, zoiets?


    Happy Birthday my Potter!

    - Ik wist vroeger het verschil niet tussen een handdoek en een theedoek.

    - Ik raak nog steeds in de war of shampoo voor je lichaam of voor je haar is.

    Deze zijn van mezelf, misschien kun je er wat mee haha. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Eentje van mezelf: Ik heb ooit gelogen dat ik hoogtevrees had, omdat ik te lui was om een hoog gebouw met trappen te beklimmen. (cat)


    What would Emma do?

    Ik dacht vroeger altijd dat overledenen met het vliegtuig meegingen, maar ik weet niet of dat bruikbaar is voor in een verhaal haha. :) Ik heb kind zijnde ook wel eens een snoepje gejat bij de Jamin en ik keek nog best lang kindertekenfilms.

    Liopleurodon schreef:
    Eentje van mezelf: Ik heb ooit gelogen dat ik hoogtevrees had, omdat ik te lui was om een hoog gebouw met trappen te beklimmen. (cat)
    Geweldig haha, dat zou ik ook zo kunnen verzinnen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 19:40 ]


    She's imperfect but she tries

    Haha, bedankt iedereen, deze zijn te mooi voor woorden. :') Die van de hoogtevrees is eigenlijk best slim en stiekem ben ik zelf ook niet zo zeker over handdoek/theedoek. xD


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Haha, bedankt iedereen, deze zijn te mooi voor woorden. :') Die van de hoogtevrees is eigenlijk best slim en stiekem ben ik zelf ook niet zo zeker over handdoek/theedoek. xD


    Haha, bedankt :')


    What would Emma do?

    Mulleroni schreef:
    - Ik wist vroeger het verschil niet tussen een handdoek en een theedoek.

    - Ik raak nog steeds in de war of shampoo voor je lichaam of voor je haar is.

    Deze zijn van mezelf, misschien kun je er wat mee haha. :Y)


    Pft, handdoek en theedoek is voor mij een handdoek. Waarom moeilijk maken als 't ook makkelijk kan? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, ik was er tot vorig jaar trouwens heilig van overtuigd dat Dubai tussen Noord- en Zuid-Amerika lag. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De handdoek en de theedoek weet ik prima uit elkaar te houden. Rechts en links daarentegen gaat een stuk moeilijker. Ik ging met rijles echt altijd de verkeerde kant op en dan was het zo van "andere links".

    Oh ik kan btw ook niet normaal los schrijven, dus ik schrijf nog steeds met dat typische aan elkaar schrijf schrift wat je op de basisschool leert, terwijl iedereen casual los schrijft.

    Heb je daar nog iets aan?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Dat iemand altijd toiletpapier of keukenrollen per se met de juiste kant naar voren wil hebben (over instead of under). Of dat iemand een belachelijke tweede naam hebt (en daarover liegt normaliter), dat iemand vroeger altijd een bepaalde superheld nadeed op het schoolplein, zoiets?


    Ik herken mezelf daar zo goed in. :')

    DIt is zo onnozel, maar vroeger dacht ik dat je in de Space Mountain in Disneyland Parijs in het donker op matten koprollen moest maken. (Ik was om die reden doodsbang, want er zouden dan allemaal benen en voeten van grote mensen tegen je aankomen.) Je kon me werkelijk alles wijsmaken. (cat)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    - Ik dacht vroeger dat zover je kon kijken aan zee, dat dat het einde van de zee was.
    - Ik dacht altijd dat je door een schelp de zee kon horen.
    - Ik vond het heel erg vreemd dat de Aarde rond was, terwijl alles gewoon plat was.
    - Ik wist vroeger niet dat je haarkleur natuurlijk van kleur kon veranderen.

    Voor de rest weet ik niet meteen nog van die dingen. Ik weet niet of je hier veel aan hebt?


    16 - 09 - '17

    Starlord schreef:
    De handdoek en de theedoek weet ik prima uit elkaar te houden. Rechts en links daarentegen gaat een stuk moeilijker. Ik ging met rijles echt altijd de verkeerde kant op en dan was het zo van "andere links".

    Oh ik kan btw ook niet normaal los schrijven, dus ik schrijf nog steeds met dat typische aan elkaar schrijf schrift wat je op de basisschool leert, terwijl iedereen casual los schrijft.

    Heb je daar nog iets aan?


    Daar heb ik zeker iets aan! Hoe meer, hoe liever. ^^ "Die andere links" hoor ik ook wel regelmatig. :')
    Bedankt iedereen!
    (Om dat Space Mountain verhaal heb ik btw hardop gelachen, ik zie het zo voor me, haha.)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Oh nog één: ik dacht vroeger dat moeders alles wisten van wat je deed (dat zei de mijne namelijk altijd, dat vond ik zo eng toen haha). :)


    She's imperfect but she tries

    Ik dacht vroeger altijd dat de maan je volgde als je in de auto zat en dat fabrieken wolken maakten.


    I am an idiot, I move.

    Mignon schreef:
    Oh nog één: ik dacht vroeger dat moeders alles wisten van wat je deed (dat zei de mijne namelijk altijd, dat vond ik zo eng toen haha). :)


    Net als Sinterklaas, ik was bang dat hij me kon zien als ik me stout gedragen had.

    Edit: Over Sinterklaas gesproken, ik gooide in groep 1 een banaan in de prullenbak en werd gesnapt door de lerares. Dat jaar was ik zo bang dat ik in de zak mee naar Spanje moest, dat ik niet naar de Sinterklaasviering was geweest. Hehe.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 20:04 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.