• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland geeft té snel geld uit aan andere landen (bv Haïti.) Wie helpt Nederland als er iets in Nederland gebeurt?

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    uh... dunno xD


    you were born original don't die as a copy

    uhm nou niet te snel maar wel te veel..
    als je kijkt naar dat ze het bedrag toen verdubbeld hadden met haitie denk ik echt we hebben tog die crediet crisis en dan ga je zoveel aan een ander land geven o.0


    /

    ik vind nog niet eens het probleem dat er zoveel geld aan uitgegevn word. het probleem is juist dat het geld niet aankomt op de plek waar het voor bedoeld is!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Oneens. Het is toch goed om te geven aan je medemens?
    En de Eu zou ons helpen en andere landen ook hoor,vooral omdat wij helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JoyzFromHell schreef:
    ik vind nog niet eens het probleem dat er zoveel geld aan uitgegevn word. het probleem is juist dat het geld niet aankomt op de plek waar het voor bedoeld is!

    Ja, das waar. Stuur eerder mensen die dorpen op helpen bouwen in plaats van euro's die in de zakken belanden van corrupte leiders. Die mogen voor mijn part tegen de muur gezet worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Euh, mee eens denk ik. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Niemand, denk ik. We geven echt veel te snel geld. Dat van Griekenland is niet eens nodig, ze moeten maar voor zichzelf leren zorgen. Haïti was wel nodig, maar ze doen er volgens mij helemaal niets mee ><


    Destroy what destroys you.

    Ik ben van België, maar zo is het dus ook in België. Dus akkoord
    maar ik vind wel dat er dan (en ook België ) of zo mocht bijstaan. Tenslotte zitten er hier ook veel Belgen...

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:41 ]

    Portugal schreef:
    Niemand. Haha ;3 maar nee ik denk niet dat Nederland té snel geld uit geeft aan andere landen want die mensen hebben dat geld hard nodig en ik denk dat als er hier wat gebeurt er misschien niet zo veel landen ons zouden helpen, maar dat komt omdat wij niet zo'n arm land zijn en de regering hier best zelf het land kan helpen. Bij landen als Haïti enzo ligt dat heel anders want dat zijn landen met een verneukte regering die niet eens bereid zijn hun eigen land te helpen.


    Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana

    Ik denk dat we nog voor een onaangename verassing komen te staan als wij een keer een grote overstroming krijgen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Same schreef:
    Geen idee!
    Ben van België.


    None but ourselves can free our minds.

    ik vind het wel goed dat ze geld geven, maar ze moeten ook op de economie van nl letten. ze moeten het gewoon een beetje verdelen..
    ofzoo xD

    Portugal schreef:
    Niemand. Haha ;3 maar nee ik denk niet dat Nederland té snel geld uit geeft aan andere landen want die mensen hebben dat geld hard nodig en ik denk dat als er hier wat gebeurt er misschien niet zo veel landen ons zouden helpen, maar dat komt omdat wij niet zo'n arm land zijn en de regering hier best zelf het land kan helpen. Bij landen als Haïti enzo ligt dat heel anders want dat zijn landen met een verneukte regering die niet eens bereid zijn hun eigen land te helpen.

    idd al het geld gaat in HUN portomonne maar aan het volk word niks gegeven!

    Ik denk niet dat wij hulp zouden krijgen. Ik bedoel Nederland is een rijk land, dus een land als Brazilië zal geen geld gaan geven. De EU zal denk ik wel helpen. Nederland geeft wel snel aan andere landen. Ze moeten beter kijken of het geld ook goed terecht komt en niet alleen bij de hoge heren blijft hangen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De Europese Unie? (krul)


    Where there is a sea there are pirates...